Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
electronic learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
learning process Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab
primary school Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2009 2019

It-didaktisk skoleudvikling - Antvorskov Skole

Levinsen, K. T.

24/08/201531/08/2016

Projekter: ProjektForskning

Co editor of Electronic Journal of E-learning

Levinsen, K. T.

01/06/201430/06/2016

Projekter: ProjektForskning

Elevernes egenproduktion og elevinddragelse

Sørensen, B. H., Levinsen, K. T., Skovbjerg, H. M., Ejsing-Duun, S., Henningsen, B. S. & Pajares Tosca, S.

01/09/201331/12/2015

Projekter: ProjektForskning

Member of Editorial Group - Design for Learning

Levinsen, K. T.

01/10/201204/06/2019

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2002 2019

Den hybride skole: Læring og didaktisk design, når det digitale er allestedsnærværende

Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., 1 jun. 2019, 1 udg. Aarhus, Danmark: Klim. 233 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Digital produktion: deltagelse og læring

Skovbjerg, H. M., Holm Sørensen, B., Tweddell Levinsen, K. & Ejsing-Duun, S., 2019, 1. udgave udg. Dafolo Forlag A/S. (Undervisning og læring).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

15 Downloads (Pure)

Teachers’ Designs for Learning Practices when Designing for Students as Learning Designers

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 30-39 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikel i tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
teacher
learning
student
learning situation
transdisciplinary

Digital technology and mathseducation: The dilemma of calculation and conceptualisation

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 1 jan. 2018, Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning, ECEL 2018. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences International Limited, s. 569-576 8 s. (Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL, Bind 2018-November).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

teacher
Teaching
education
manager
language

Digital Technology and Maths-education: The Dilemma of Calculation and Conceptualisation

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., nov. 2018, Proceedings of the 17th European conference of ELearning. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 569-576 ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

teacher
education
school
Teaching
learning

Aktiviteter 2012 2018

Teachers’ Learning Design Practice for Students as Learning Designers

Karin Tweddell Levinsen (Oplægsholder), Birgitte Holm Sørensen (Oplægsholder)
23 maj 201825 maj 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

European conference on e-learning 2017

Karin Levinsen (Deltager)
26 okt. 201727 okt. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Practice oriented and co-creative competence building – the digitale dimension and externalized learning

Karin Tweddell Levinsen (Foredragsholder)
13 okt. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Research symposium 11-13 October 2017, at Umeå University

Karin Levinsen (Deltager)
11 okt. 201713 okt. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Research symposium 11-13 October 2017, at Umeå University

Karin Tweddell Levinsen (Deltager)
11 okt. 201713 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Presse/medie

Sæt it på skoleskemaet: Danske unge halter bagefter

Karin Levinsen

19/05/2016

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Elever skaber apps til eget brug

Karin Levinsen

25/08/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Dyre it-satsninger i folkeskolen gavner ikke elever

Karin Levinsen

15/05/2012

2 elementer af Mediedækning

Presse/medie