Projekter pr. år
Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.
- 175 Lignende profiler
Netværk
Klik på punkterne for at se detaljerne.
Projekter 2009 2019
EJEL: Editor in chief of Electronic Journal on e_learning
Ørngreen, R. & Levinsen, K. T.
01/06/2014 → …
Projekter: Projekt › Forskning
Elevernes egenproduktion og elevinddragelse
Sørensen, B. H., Levinsen, K. T., Skovbjerg, H. M., Ejsing-Duun, S., Henningsen, B. S. & Pajares Tosca, S.
01/09/2013 → 31/12/2015
Projekter: Projekt › Forskning
Member of Editorial Group - Design for Learning
01/10/2012 → 04/06/2019
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer 2002 2019
Den hybride skole: Læring og didaktisk design, når det digitale er allestedsnærværende
Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., 1 jun. 2019, 1 udg. Aarhus, Danmark: Klim. 233 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Digital produktion: deltagelse og læring
Skovbjerg, H. M., Holm Sørensen, B., Tweddell Levinsen, K. & Ejsing-Duun, S., 2019, 1. udgave udg. Dafolo Forlag A/S. (Undervisning og læring).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Teachers’ Designs for Learning Practices when Designing for Students as Learning Designers
Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 30-39 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel i tidsskrift › Forskning › peer review
Digital technology and mathseducation: The dilemma of calculation and conceptualisation
Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 1 jan. 2018, Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning, ECEL 2018. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences International Limited, s. 569-576 8 s. (Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL, Bind 2018-November).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Digital Technology and Maths-education: The Dilemma of Calculation and Conceptualisation
Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., nov. 2018, Proceedings of the 17th European conference of ELearning. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 569-576 ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Aktiviteter 2012 2018
Teachers’ Learning Design Practice for Students as Learning Designers
Karin Tweddell Levinsen (Oplægsholder), Birgitte Holm Sørensen (Oplægsholder)Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
European conference on e-learning 2017
Karin Levinsen (Deltager)Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Practice oriented and co-creative competence building – the digitale dimension and externalized learning
Karin Tweddell Levinsen (Foredragsholder)Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Research symposium 11-13 October 2017, at Umeå University
Karin Levinsen (Deltager)Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Research symposium 11-13 October 2017, at Umeå University
Karin Tweddell Levinsen (Deltager)Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
Presse/medie
Ministeriets it-rådgivningsgruppe bliver til tænketank
Birgitte Holm Sørensen & Karin Levinsen
18/09/2014
1 element af Mediedækning
Presse/medie
Antorini vil have it ind med skolemælken
Birgitte Holm Sørensen & Karin Levinsen
07/10/2013
1 element af Mediedækning
Presse/medie
Dyre it-satsninger i folkeskolen gavner ikke elever
15/05/2012
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie