Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 89 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
electronic learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
learning process Samfundsvidenskab
primary school Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2009 2019

It-didaktisk skoleudvikling - Antvorskov Skole

Levinsen, K. T.

24/08/201531/08/2016

Projekter: ProjektForskning

Co editor of Electronic Journal of E-learning

Levinsen, K. T.

01/06/201430/06/2016

Projekter: ProjektForskning

Elevernes egenproduktion og elevinddragelse

Sørensen, B. H., Levinsen, K. T., Skovbjerg, H. M., Ejsing-Duun, S., Sølbeck Henningsen, B. & Pajares Tosca, S.

01/09/201331/12/2015

Projekter: ProjektForskning

Member of Editorial Group - Design for Learning

Levinsen, K. T.

01/10/201204/06/2019

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2002 2019

Den hybride skole

Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., maj 2019, Klim.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Digital produktion: deltagelse og læring

Skovbjerg, H. M., Holm Sørensen, B., Tweddell Levinsen, K. & Ejsing-Duun, S., 2019, 1. udgave udg. Dafolo Forlag A/S. (Undervisning og læring).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Teachers’ Learning Design Practice for Students as Learning Designers

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2019, Designs for Learning Journal. Guribye, F., Åkerfeldt, A., Bergdal, N., Cerratto-Pargman, T., Selander, S. & Wasson, B. (red.). 1 udg. Stockholm: Designs for Learning, Bind 11. s. 30-39 10 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
teacher
learning
student
learning situation
transdisciplinary

Digital technology and mathseducation: The dilemma of calculation and conceptualisation

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 1 jan. 2018, Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning, ECEL 2018. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences International Limited, s. 569-576 8 s. (Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL, Bind 2018-November).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

teacher
Teaching
education
manager
language

Digital Technology and Maths-education: The Dilemma of Calculation and Conceptualisation

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., nov. 2018, Proceedings of the 17th European conference of ELearning. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 569-576 ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

teacher
education
school
Teaching
learning

Aktiviteter 2012 2018

Barn (Tidsskrift)

Karin Levinsen (Fagfællebedømmer)
15 feb. 2017

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

børne- og undervisningsministerens It-rådgivningsgruppe (Ekstern organisation)

Karin Levinsen (Medlem)
20122014

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

Designs for Learning (Tidsskrift)

Karin Levinsen (Anmelder)
1 jan. 2012 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftForskning

Digital production and students as learning designers – a design thinking approach to learning

Karin Levinsen (Foredragsholder)
7 mar. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Electronic Journal of E-Learning (Tidsskrift)

Karin Levinsen (Redaktør)
1 jun. 2014 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftForskning