Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2002 2019

Filter
Bidrag til bog/antologi
2017

Elevernes digitale produktion og eleverne som didaktiske designere: Introduktion

Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., 2017, Digital Produktion: Deltagelse og læring. Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 11-26 16 s. (Undervisning og læring).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Evaluering som kvalitetsstøtte og mål som guide

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2017, Digital Produktion: Deltagelse og læring. Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 45-60 16 s. (Undervisning og læring).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Nye deltagelsesformer: Et fagligt inklusionspotentiale

Levinsen, K. T., 2017, Digital Produktion: Deltagelse og læring. Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Skovbjerg, H. M. (red.). 1 udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 129-148 27 s. (Undervisning og læring).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2016
69 Downloads (Pure)

Digital Dannelse, it-didaktik og tyskfaget

Levinsen, K. E. T., 2016, WissensWert: Tysklærerforeningen for Gymnasiet og HF's skriftserie. s. 47-55 6 s. (WissensWert, Tysklærerforeningen for Gymnasiet og HF's skriftserie).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Åben adgang
Fil
2014

Teaching performance in performing arts: Video conference at the highest level of Music Education

Buhl, M., Ørngreen, R. & Levinsen, K., sep. 2014, Performativity Materiality and Time: Tacit Dimensions of Pedagogy. Kraus, A., Buhl, M. & Von Carlsburg, B. (red.). Waxmann Verlag, s. 21-40 20 s. (European Studies on Educational Practices; Nr. 4).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2013

Didaktisk design i netværksskolen: at sætte rammer for hverdagens praksis

Levinsen, K., 2013, Netværksskolen. Gottlieb, A. & Garde-Tchertok, D. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, s. 29-52 21 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

233 Downloads (Pure)

Digitalt kompetente tumlinger: Børns erfaringer og sammensmeltningen af digitale og fysiske rum i folkeskolen

Levinsen, K., Ejsing-Duun, S. & Sørensen, B. H., 2013, Skolen i virkeligheden: Omgivelserne som læremiddel. Hyllested, T. & Rasmussen, C. S. (red.). 1 udg. København: Forlaget Unge pædagoger, Bind 1. s. 249-259 10 s. (Unge Pædagogers serie; Nr. B 112).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Fil

Formalized Informal Learning: ICT and Learning for the 21st Century

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., feb. 2013, Fostering 21st Century Digital Literacy and Technical Competency. Cartelli, A. (red.). Hershey, Pennsylvania : IGI global, 20 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Udnyt Nordens Digitale Forspring

Sørensen, B. H. & Levinsen, K., 2013, DEN NYE NORDISKE SKOLE: Et nordisk perspektiv på dagtilbud, skole og uddannelse. Hansen, T. B. & Viskum, M. (red.). 1 udg. udg. København: Undervisningsministeriet, s. 40-44 4 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

2012

Process management tools and learning management systems: a proactive approach to E-learning

Levinsen, K., 1 dec. 2012, Interactive and digital media for education in virtual learning environments. Yiyu, C. (red.). New York: Nova Science Publishers, s. 52-70 19 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Video Productions as Learning Resources in Students' Knowledge Building in the Ubiquitous Society

Buhl, M., Andreasen, L. B., Ørngreen, R., Levinsen, K. & Rattleff, P., 2012, e-Learning for Lifelong Learning in Ubiquitous Society: e-ASEM Collaborative Research Paper. Lee, T. (red.). Seoul, South Korea: KNOU (Korea National Open University) Press, s. 221-248

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

video
resources
learning
student
learning situation
2011
16 Downloads (Pure)

Innovating design for learning in the networked society

Levinsen, K. & Nielsen, J., 2011, Exploring the theory, pedagogy and practice of networked learning. Dirckinck-Holmfeld, L., Hodgson, V. & McConnell, D. (red.). New York: Springer Publishing Company, s. 237-256 40 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Åben adgang
Fil

School in the knowledge society: a local global school

Sørensen, B. H. & Levinsen, K., 2011, Interactive media use and youth: learning, knowledge exchange and behavior. Dunkels, E., Frånberg, G-M. & Hällgren, C. (red.). s. 32-48 19 s. (Premier reference source).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

knowledge society
school
learning
student teacher
literacy
2010
3 Citationer (Scopus)

Effective use of ICT for inclusive learning of young children with reading and writing difficulties

Levinsen, K., 2010, Cases on interactive technology environments and transnational collaboration: concerns and perspectives. Mukerji, S. & Tripathi, P. (red.). Hershey: IGI global, s. 56-73 16 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

2008

Neomillenial Learning Styles og Mønsterbrydere

Levinsen, K., 2008, Digitale Medier og didaktisk design: Brug, erfaringer og forskning. Andrasen, L. B., Meyer, B. & Ratleff, P. (red.). 1 udg. Kbh, s. 192-211 12 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

2007

Baby Boomers With Neomillenial Learning Styles

Levinsen, K., 2007, Proceedings of the 2nd International Conference on Elearning (ICEL 2007). New York

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

2004
196 Downloads (Pure)

Kan man finde de studerendes forudsætninger i et virtuelt miljø?

Levinsen, K., 2004, Fleksibel læring og undervisning: erfaringer, konsekvenser og muligheder med ikt. Georgsen, M. & Bennedsen, J. (red.). 1 udg. Aalborg, s. 85-106 20 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Åben adgang
Fil
2002
663 Downloads (Pure)

When narrative becomes an Obstacle: the role of narrative in educational, interactive media

Levinsen, K. T., 2002, Learning and Narrativity in Digital Media. Danielsen, O., Nielsen, J. & Sørensen, B. H. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 141-165 25 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil