Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2002 2019

Filter
Tidsskriftartikel
2017
67 Downloads (Pure)

Didaktisk forstyrrelse: Erfaringer fra et samarbejde mellem forsker og praktikere

Levinsen, K. T., 2017, I : Paideia: tidsskrift for professionel pædagogisk praksis . 13, s. 17-26 2.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil

Udvikling af lærerens digitale kompetencer med iPad’en som læringsressource

Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Holm, M. R., 2017, I : Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 3, s. 32-55 23 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
7 Citationer (Scopus)
641 Downloads (Pure)

Workshops as a Research Methodology

Bidragets oversatte titel: Workshops som forskningsmetodeØrngreen, R. & Levinsen, K. T., 2017, I : Electronic Journal of E-Learning. 15, 1, s. 70-81 12 s., 569.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
methodology
Video conferencing
Teaching
Education
electronic learning
2015
5 Citationer (Scopus)

Evaluation as a Powerful Practices in Digital Learning Processes

Sørensen, B. H. & Levinsen, K., 2015, I : Electronic Journal of E-Learning. 13, 4, s. 290-300 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
learning process
Students
evaluation
student
learning
2014
310 Downloads (Pure)

Digital Production and Students as Learning Designers

Bidragets oversatte titel: Digital Produktion og Elever som Didaktiske DesignereSørensen, B. H. & Levinsen, K., 2014, I : Designs for Learning. 7, 1, s. 54-73 20 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
learning
student
digitalization
communication technology
information technology
2013
1374 Downloads (Pure)

Digitale medier: eleverne som didaktiske designere

Sørensen, B. H. & Levinsen, K., 1 mar. 2013, I : Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 33, 95, s. 67-79 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil

Live videotransmitteret undervisning: Erfaringer og metodiske principper fra Bioanalytikeruddannelsen, VIA University College

Ørngreen, R., Levinsen, K., Jelsbak, V. A., Møller, K. L. & Bendsen, T., 2013, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 6, 11, s. 1-29 29 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2012

IT i undervisningen

Levinsen, K., 8 maj 2012, I : Faglighed og viden. 4 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

IT-mappen og inklusion som hverdagspraksis på begyndertrinnet: En fortælling fra Rødovre

Levinsen, K., 2012, I : Viden om Laesning. 11

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

2011
4 Citationer (Scopus)
144 Downloads (Pure)

Fluidity in the networked society: self‑initiated learning as a digital literacy competence

Levinsen, K. T., apr. 2011, I : Electronic Journal of E-Learning. 9, 1, s. 52-62 11 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
154 Downloads (Pure)

Formalized informal learning: ICT and Learning for the 21st Century

Levinsen, K. & Sørensen, B. H., 2011, I : International Journal of Digital Literacy and Digital Competence. 2, 1, s. 7-26 19 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
informal learning
learning
interview
participant observation
Denmark

Fremtidsrettede kompetencer og didaktisk design

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2011, I : Cursiv. 8, s. 13-34 21 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Udfordringer i netværkssamfundet: digitale kompetencer og it i nye undervisningsmiljøer

Levinsen, K. T., 2011, I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift. 11, s. 20-25 6 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Videoproduktioner som læringsressource i universitetsundervisning: bidrag til en multimodal universitetsdidaktik

Ørngreen, R., Buhl, M., Levinsen, K., Andreasen, L. B. & Rattleff, P., 2011, I : Cursiv. 8, s. 59-82 23 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2010
167 Downloads (Pure)

HJÆLP: nu er der kommet ny it igen!

Levinsen, K., 2010, I : IT og undervisninge. 34, 1, s. 15-21 6 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
Fil
1 Citation (Scopus)

Substituting ICT as a lever for inclusion of children with reading and writing difficulties

Levinsen, K., 2010, I : Journals of Cases on Information Technology. 12, 3, s. 74-89 15 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Education
Students
Municipalities
Inclusion
IT project
2009
10 Downloads (Pure)

A Didactic Design Experiment: towards a Network Society Learning Paradigm

Levinsen, K., 1 dec. 2009, I : Design for Learning. 2, 2, s. 34-55 21 s., 4.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
network society
didactics
paradigm
educational practice
experiment
2008
151 Downloads (Pure)

CD-Ord: en digital resource med mange ansigter

Levinsen, K., 2008, I : It og læring. 7 årg., 4, s. 2 1 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
Fil
592 Downloads (Pure)

Interaktive tavler: teknologisk fix eller pædagogisk fremskridt?

Levinsen, K., 2008, I : IT og undervisninge. 32, 1, s. 15 22 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
Fil
243 Downloads (Pure)

Projekt IT-mappen: at gøre inklusion med substituerende it

Levinsen, K., 2008, I : Skolen i Morgen - Tidsskrift for skoleledere. 12 årg, s. 5-6 2 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
Fil
332 Downloads (Pure)

Reinventing Papert's constructionism: boosting young children's writing skills with e-learning designed for dyslexics

Bidragets oversatte titel: Genintroduktion af Papert's konstruktionisme: At fremme småbørns skrive- og læsefærdigheder med e-læring designet til ordblindeLevinsen, K., 2008, I : Electronic Journal of E-Learning. 6, 3, s. 227-235 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
electronic learning
teacher
special educational needs
Education
Denmark
2007
85 Downloads (Pure)

Barriers for Students' Learning of Holistic Systems Development

Levinsen, K. & Madsen, S., 2007, I : Journal of Information Technology Education. 6, s. 425-439 15 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
19 Citationer (Scopus)
151 Downloads (Pure)

Qualifying online teachers

Levinsen, K., 2007, I : Education and Information Technologies. 12, 1, s. 41-51 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
teacher
mismatch
electronic learning
university
communication
2006
110 Downloads (Pure)

Collaborative On-Line Teaching: The Inevitable Path to Deep Learning and Knowledge Sharing?

Levinsen, K., 2006, I : Electronic Journal of E-Learning. 4, 1, s. 41-49 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2005

Proaktive underviserværktøjer: en støtte for proaktive undervisere i e-læringsmiljøer

Levinsen, K. & Ørngreen, R., 2005, I : Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse. 2, 5

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review