Projekter pr. år
Personlig profil
Emneord
- Kommunikation og Informatik
- Bruger interaktion
- Communication Theory
- CSCW
- Design af Human Computer Interaction
- Fjernundervisning
- HCI
- IKT i organisationer
- Mediekultur
- user environment design
- virtual workspaces
- Social Software
- Web 2.0
- Sociale medier
- Pædagogik og Læring
- didaktik
- distributed learning
- kreativitet og læring
- Mediepædagogik
- pædagogik
- PBL
- Praksislæring
- projekt organiseret og problem baseret læring
- Udvikling/omlægning af uddannelsesforløb
- Ungdomskultur
- Uddannelse
- forskning og udvikling i universitets- og erhvervspædagogik
- Forskningsmetodologier
- problem baseret læring
- samspil imellem uddannelse , forskning og erhverv
- ungdomsuddannelse
- work based learning
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Netværk
-
-
-
DigHumLab
Ryberg, T., Raudaskoski, P. L., Otrel-Cass, K., McIlvenny, P. B., Davidsen, J. G., Dirckinck-Holmfeld, L., Larsen, M. C., Vuust, J., Mouritzen, P., Laursen, M. R. & Christensen, L. L.
Forsknings- og uddannelses-ministeriet
01/01/2013 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Onlineundervisning under COVID-19
Uddannelses- og Forskningsministeriet
20/05/2020 → 31/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
-
PBL Future
Kolmos, A., Ryberg, T., Stentoft, D., Andreasen, L. B., Kofoed, L. B., Otrel-Cass, K., Clausen, N. R., Bertel, L. B., Velmurugan, G., Sørensen, M. T., Boelt, A. M., Bruun-Pedersen, J. R., Kristensen, N. S., Scholkmann, A., Tretow-Fish, T. A. B., Lolle, E. L. & Christensen, L. L.
01/11/2017 → 01/11/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
GROUP PRACTICES IN A COLLABORATIVE DESIGN PROJECT – A VIDEO-ETHNOGRAPHIC STUDY
Bernhard, J., Ryberg, T. & Davidsen, J. G., 2023, (Accepteret/In press) CDIO 2023 19th International CDIO Conference.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Researching Interactional and Volumetric Scenographies – Immersive Qualitative Digital Research
Davidsen, J. G., McIlvenny, P. & Ryberg, T., 2023, (Accepteret/In press) Postdigital Research. Jandrić, P., MacKenzie, A. & Knox, J. (red.). Springer, ChamPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Digitale læringsrum
Dalsgaard, C. & Ryberg, T., maj 2022, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 152 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
Dilemmaer i translation og transformation af erfaringsbaserede kollaborative læringsformer til digitale læringsplatforme
Gyldendahl Jensen, C., Dau, S., Clausen, N. R., Ryberg, T. & Bertel, L. B., jun. 2022, I: Læring og Medier. 15, 25, 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil14 Downloads (Pure) -
Envisioning scenarios in designs for Networked Learning: Unfolding value tensions between technology and social learning
Gyldendahl Jensen, C., Clausen, N. R., Dau, S., Bertel, L. B. & Ryberg, T., 2022, Networked Learning 2022: Proceedings for the Thirteenth Intermational Conference on Networked Learning. Jaldemark, J., Håkansson Lindqvist, M., Mozelius, P., Öberg, L. M., De Laat, M., Dohn, N. B. & Ryberg, T. (red.). 10 s. (The International Conference on Networked Learning; Nr. 13).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil40 Downloads (Pure)
Aktiviteter
-
Keynote: A critical-constructive view on educational technology - Reclaiming pedagogy
Thomas Ryberg (Foredragsholder)
26 nov. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Keynote: Post pandemic futures for student-driven learning in hybrid learning environments
Thomas Ryberg (Foredragsholder)
26 okt. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Keynote: PBL in a Digital Future
Thomas Ryberg (Foredragsholder)
18 jun. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Keynote: Peer-Learning and Networked Learning in a Problem Based Learning Context
Thomas Ryberg (Foredragsholder)
21 maj 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Keynote: Engagerende designs i blendede og hybride læringsrum
Thomas Ryberg (Foredragsholder)
21 apr. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Presse/medier
-
Engageret og stærk PBL-profil bliver ny leder af Institute for Advanced Study In PBL
Thomas Ryberg & Anne Marie Kanstrup
29/11/2021
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
20 års debat om digitaliseringen af børns liv: Opgradering til fremtiden eller nedlukning af hjernen?
23/01/2021
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-
-
Studerende frygter at onlineundervisning er spareøvelse
10/08/2020
1 element af Mediedækning
Presse/medie