Foto af Jørgen Stigel
  • Rendsburggade 14, 1-219

    9000 Aalborg

    Danmark

  • Rendsburggade 14, 1-219

    9000 Aalborg

    Danmark

1990 …2016
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Keywords

  • Kommunikation og Informatik
  • Sprog og Litteratur

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

City branding Erhverv og økonomi
Branding Erhverv og økonomi
Communication Erhverv og økonomi
Commodities Erhverv og økonomi
Inconsistency Erhverv og økonomi
Corporate branding Erhverv og økonomi
Organizational structure Erhverv og økonomi
Government Erhverv og økonomi

Projekter 2001 2010

Publikationer 1990 2016

Reklamer overalt

Stigel, J., Graakjær, N. J. & Jessen, I. B., 2016, Dansk Mediehistorie. Jensen, K. B. (red.). 2 udg. Samfundslitteratur, Bind 4. s. 149-172 24 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Forord

Stigel, J., 2012, Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. Stigel, J. (red.). Systime Academic, s. 5-6 2 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Reklame: eller hvordan sætter man sving i bevidstheden

Stigel, J. (red.), 2012, Systime Academic. 234 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Sving i bevidstheden, sammenføjningens kunst og bogens artikler

Stigel, J., 2012, Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. Stigel, J. (red.). Systime Academic, s. 7-16 10 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Udviklinger i morskaben i dansk tv-reklame

Stigel, J., 2012, Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. Stigel, J. (red.). Systime Academic, s. 67-98 32 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation; Nr. 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Aktiviteter 2005 2005

  • 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Nordisk mediekonference

Jørgen Stigel (Oplægsholder)
11 aug. 200514 aug. 2005

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Presse/medie

Det kræver hår under armene at lave en god reklame

Jørgen Stigel

27/11/2016

4 elementer af mediedækning

Presse/medie

Jazzcentrets fremtid truet

Jørgen Stigel & Tore Mortensen

29/05/2015

1 element af mediedækning

Presse/medie

Jubilæum

Jørgen Stigel

01/02/2015

5 elementer af mediedækning

Presse/medie