Projekter pr. år
Personlig profil
Emneord
- Filosofi
- Anvendt filosofi
- Eksistens og frihed
- Socialitet
- Individualitet og fællesskab
- Professionalisme
- Organisation og arbejde
- Fænomenologi
- Psykologiens filosofi
- Psykologi
- Psykologiens filosofi
Fingerprint
- 6 Lignende profiler
Netværk
Projekter
- 4 Afsluttet
-
Quality of school education in the perspective of gross national happiness and assessment practices in Bhutan.
Willert, S., Keller, K. D., Krogh, L. & Keller, H. D.
01/01/2012 → 01/03/2015
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
-
Publikationer
-
Den organiserede formåen: magtperspektiver på organisatorisk læring
Keller, K. D. (red.), 2019, 1. udgave - OA udgave udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 352 s. (Skriftserien Organisatorisk læring og ledelse; Nr. 3).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Åben adgangFil767 Downloads (Pure) -
Magten i deltagererfaret organisationsudvikling
Keller, K. D., 2019, Den organiserede formåen: magtperspektiver på organisatorisk læring. Keller, K. D. (red.). 1. udgave - OA udgave udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 21-63 42 s. (Organisatorisk læring og ledelse).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
Magtens sociale ontologi: i organisationsteorien og hos Løgstrup
Klee, N. & Keller, K. D., 2019, Den organiserede formåen: magtperspektiver på organisatorisk læring. Keller, K. D. (red.). 1. udgave - OA udgave udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 167-196 29 s. (Organisatorisk læring og ledelse).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
Virkelighedens historicitet: om det aristoteliske magtbegreb
Keller, K. D., 2019, Den organiserede formåen: magtperspektiver på organisatorisk læring. Keller, K. D. (red.). 1. udgave - OA udgave udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 107-143 36 s. (Organisatorisk læring og ledelse).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
Seven Habits of a Highly Successful Engineering PhD Student: A Learning Perspective
Mahmood, N. H., Sørensen, T. B. & Keller, K. D., 2018, I: ESR Journal. 3, 1, s. 1-14 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil82 Downloads (Pure)
Aktiviteter
-
Autenticitet
Kurt Dauer Keller (Foredragsholder)
12 jan. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Personlig frihed i Sens begreb om social udvikling og i dannelsesbegrebet
Kurt Dauer Keller (Foredragsholder)
2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Institutional and organizational structuring of meaning
Kurt Dauer Keller (Foredragsholder)
2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Hvad er eksistens? - Om den eksistentielle fænomenologi
Kurt Dauer Keller (Foredragsholder)
2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Godt liv - som idé og virkelighed
Kurt Dauer Keller (Foredragsholder)
24 mar. 2017 → 26 mar. 2017Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg