• Rendsburggade 14, 6-217

    9000 Aalborg

    Danmark

1984 …2015
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1984 2015

Filter
Bog
2008

Skab god kemi med dine kunder: Oplevelsesøkonomi i detailhandelen

Gaede, A. F., Rasmussen, T. A. (red.) & Jantzen, C. (red.), 2008, Aalborg Universitetsforlag. 173 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2004

Tema: medieret markedskommunikation

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2004, Sammenslutningen af Medieforskere i Danmark. 77 s. (MedieKultur; Nr. 37).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2002

Reality-tv

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2002, Århus: MedieKultur. 119 s. (MedieKultur; Nr. 34).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1999

Børne- og ungdomsmedier

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 1999, Århus: MedieKultur. (MedieKultur; Nr. nr. 29).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Tegneserier

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 1999, Århus: MedieKultur. (MedieKultur; Nr. nr. 30).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1998

Hverdagens samtaler i TV

Rasmussen, T. A., 1998, Århus: Aarhus Universitet. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Hverdagens samtaler i tv, del 1: Interaktion

Rasmussen, T. A., 1998, Århus: Aarhus Universitet. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik; Nr. 22).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Hverdagens samtaler i TV, del 2: Programanalyse

Rasmussen, T. A., 1998, Århus: Aarhus Universitet. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik; Nr. 23).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

What You see is What You get: Authentic Forms of Televisionn

Rasmussen, T. A., 1998, Aalborg: Aalborg Universitet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1997

Fænomenologisk nysgerrighed i tv

Rasmussen, T. A., 1997, Aalborg: Aalborg Universitet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1993

Reklame-kultur

Jensen, J. F., Rasmussen, T. A. & Stigel, J., 1993, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (FISK-serien; Nr. 1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1984

Verden er VIDEOunderlig

Lund, B., Rasmussen, T. A., Bygholm, A. & Jensen, B. N., 1984, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (Serie om massekommunikation; Nr. 5).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning