• A.C. Meyers Vænge 15, A, 3-097

    2450 København SV

    Danmark

20002020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
learning process Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab
evaluation Samfundsvidenskab
research project Samfundsvidenskab
development project Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2007 2020

De studerende som didaktiske designere

Sørensen, B. H.

01/01/201731/08/2020

Projekter: ProjektForskning

Elevernes egenproduktion og elevinddragelse

Sørensen, B. H., Levinsen, K. T., Skovbjerg, H. M., Ejsing-Duun, S., Henningsen, B. S. & Pajares Tosca, S.

01/09/201331/12/2015

Projekter: ProjektForskning

Digitale medier i undervisningen

Sørensen, B. H. & Ørngreen, R.

01/11/201131/12/2012

Projekter: ProjektForskning

Netbook 1:1

Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T.

01/08/200930/04/2013

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2000 2019

Den hybride skole: Læring og didaktisk design, når det digitale er allestedsnærværende

Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., 1 jun. 2019, 1 udg. Aarhus, Danmark: Klim. 233 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Digital produktion: deltagelse og læring

Skovbjerg, H. M., Holm Sørensen, B., Tweddell Levinsen, K. & Ejsing-Duun, S., 2019, 1. udgave udg. Dafolo Forlag A/S. (Undervisning og læring).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

1 Downloads (Pure)

Teachers’ Designs for Learning Practices when Designing for Students as Learning Designers

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 30-39 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikel i tidsskriftForskningpeer review

Åben adgang
Fil
teacher
learning
student
learning situation
transdisciplinary

Digital technology and mathseducation: The dilemma of calculation and conceptualisation

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., 1 jan. 2018, Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning, ECEL 2018. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences International Limited, s. 569-576 8 s. (Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL, Bind 2018-November).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

teacher
Teaching
education
manager
language

Digital Technology and Maths-education: The Dilemma of Calculation and Conceptualisation

Levinsen, K. T. & Sørensen, B. H., nov. 2018, Proceedings of the 17th European conference of ELearning. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 569-576 ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

teacher
education
school
Teaching
learning

Aktiviteter 2012 2018

  • 12 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Konferenceoplæg

Teachers’ Learning Design Practice for Students as Learning Designers

Karin Tweddell Levinsen (Oplægsholder), Birgitte Holm Sørensen (Oplægsholder)
23 maj 201825 maj 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

The 13th European Conference on e‐Learning

Birgitte Holm Sørensen (Deltager)
29 okt. 201431 okt. 2014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Hvad sker der med fagene?: - didaktisering og skolens aktører

Birgitte Holm Sørensen (Foredragsholder)
11 dec. 2012

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Digital produktion: - leg og læring på begyndertrinnet

Birgitte Holm Sørensen (Foredragsholder)
19 nov. 2012

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Skole 2.0: - didaktiske og organisatoriske udfordringer

Birgitte Holm Sørensen (Foredragsholder)
15 nov. 2012

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Presse/medie

Den digitale dannelse skal på dagsordenen

Birgitte Holm Sørensen

01/12/2015

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Digital læring fremmes af tydelige mål

Birgitte Holm Sørensen

04/11/2015

2 elementer af Mediedækning

Presse/medie

It fremmer samarbejde og faglig videndeling

Birgitte Holm Sørensen

26/10/2015

1 element af Mediedækning

Presse/medie