• A.C. Meyers Vænge 15, A, 3-097

    2450 København SV

    Danmark

20002020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2000 2019

Filter
Bog
2019

Den hybride skole: Læring og didaktisk design, når det digitale er allestedsnærværende

Sørensen, B. H. & Levinsen, K. T., 1 jun. 2019, 1 udg. Aarhus, Danmark: Klim. 233 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Digital produktion: deltagelse og læring

Holm Sørensen, B., Tweddell Levinsen, K., Tosca, S., Skovbjerg, H. M., Ejsing-Duun, S. & Henningsen, B. S., 2019, 1 udg. København: Dafolo Forlag A/S. 154 s. (Undervisning og læring).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2014

Didaktisk Design: Digitale læreprocesser

Sørensen, B. H. & Levinsen, K., 2014, 1 udg. Akademisk Forlag. 198 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2011

Serious games in education: a global perspective

Bidragets oversatte titel: Læringsspil i uddannelse: i et globalt perspektivSørensen, B. H. (red.), Meyer, B. T. (red.) & Egenfeldt-Nielsen, S. (red.), 2011, 1. udg. København. 203 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2010

Skole 2.0

Sørensen, B. H., Levinsen, K. & Audon, L., 12 maj 2010, 1 udg. Århus: Klim. 260 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2001

Det hele kører parallelt. De nye medier i børns hverdagsliv

Sørensen, B. H., 2001, København. 112 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning