• A.C. Meyers Vænge 15, A, 3-097

    2450 København SV

    Danmark

20002020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2000 2019

Filter
Tidsskriftartikel
Tidsskriftartikel

Børns brug af interaktive medier - inspiration til ny læringspraksis i skolen

Sørensen, B. H., 2001, I : Uddannelse, læring og IT.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Chat

Sørensen, B. H., 2002, I : Ekko. 16

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Children's informal learning in the context of school of knowledge society

Sørensen, B. H., Danielsen, O. & Nielsen, J., 2007, I : Education and Information Technologies. 12, 1

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

knowledge society
informal learning
school
learning method
learning

Computerspil i børneperspektiv. Børn og medievold i ny belysning

Jessen, C. & Sørensen, B. H., 2002, I : Nordicom Information.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

1376 Downloads (Pure)

Digitale medier: eleverne som didaktiske designere

Sørensen, B. H. & Levinsen, K., 1 mar. 2013, I : Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 33, 95, s. 67-79 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil
312 Downloads (Pure)

Digital Production and Students as Learning Designers

Bidragets oversatte titel: Digital Produktion og Elever som Didaktiske DesignereSørensen, B. H. & Levinsen, K., 2014, I : Designs for Learning. 7, 1, s. 54-73 20 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
learning
student
digitalization
communication technology
information technology
5 Citationer (Scopus)

Evaluation as a Powerful Practices in Digital Learning Processes

Sørensen, B. H. & Levinsen, K., 2015, I : Electronic Journal of E-Learning. 13, 4, s. 290-300 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
learning process
Students
evaluation
student
learning

ICT and the Gab Between School Pedagogy and Children's Culture

Sørensen, B. H., 2005, I : Pedagogy, Culture and Society. 13, 1

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

If spare time didn't exit: - a future perspective on children's off-scholl virtual learning processes

Sørensen, B. H., 2003, I : Merz Wissenschaft.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Investigation Children's use of ICT - A Challenge for Adults ?

Sørensen, B. H. & Olesen, B. R., 2004, I : Social Informatics Magazine. December 2004, no 2

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

It isn´t real - Children, Computer Games, Violence and Reality

Sørensen, B. H., 2000, I : Children in the New Media Landscape.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

It og Fælles Mål: kobling af it, fag og didaktisk design

Sørensen, B. H., 2009, I : IT og undervisning. 4, s. 27-30 3 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Kids rules the internet

Sørensen, B. H., 2006, I : quarterly.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Læringsspil, lærerroller og didaktisk design

Hanghøj, T., Hansbøl, M., Sørensen, B. H. & Meyer, B. T., 2010, I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 58, 4, s. 25-32 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Mangfoldigheden i brugen af digitale medier: men hvad med informationskompetence

Sørensen, B. H., 2007, I : DBC Avisen. 2, s. 7 1 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Mobiltelefonen i et læringsperspektiv: udfordring til nye it-didaktiske design

Sørensen, B. H., 2009, I : Månedsmagasinet Skolen. 15, 2, s. 8-9

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Nye læringsformer med digitale medier

Sørensen, B. H., 2003, I : Tilt.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Nye medier - en udfordring for børnemedieforskningen

Sørensen, B. H., 2000, I : Mediekultur 31.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

4 Citationer (Scopus)

Online Games: Scenario for Community and Manifestation of Masculinity

Sørensen, B. H., 2003, I : Nora.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Sprog som adgang til verden: med digital medier som aktør i et didaktisk perspektiv

Sørensen, B. H., 2016, I : Sproglaereren. 3, s. 5-6 2 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Udvikling af lærerens digitale kompetencer med iPad’en som læringsressource

Sørensen, B. H., Levinsen, K. T. & Holm, M. R., 2017, I : Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 3, s. 32-55 23 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

When teachers become knowledge leaders

Sørensen, B. H., 2006, I : Education Alliance Quarterly. 1

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning