Foto af Jeanne Sørensen Bentzen

Jeanne Sørensen Bentzen

PhD (forbrugeradfærd)

  • Fibigerstræde 11, 58

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20072019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Erhvervsøkonomi og Handel
  • Beslutningsmodeller
  • Forbrugeradfærd
  • Emotioner
  • Oplevelsesøkonomi

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 1 Lignende profiler
Emotion Erhverv og økonomi
Consumer decision making Erhverv og økonomi
Consumer behaviour Erhverv og økonomi
Consumer research Erhverv og økonomi
Arousal Erhverv og økonomi
Positive emotions Erhverv og økonomi
Consumer information Erhverv og økonomi
Country of origin effects Erhverv og økonomi

Publikationer 2007 2019

Measuring emotions in a consumer decision-making context

Bentzen, J. S., 2019, (Under udarbejdelse).

Publikation: Working paperForskning

Cognitive Neuroscience Perspective on Entrepreneurship

Bentzen, J. S., 2018, Palgrave Handbook of Multidisciplinary Perspectives on Entrepreneurship. Turcan, R. & Fraser, N. (red.). Palgrave Macmillan, s. 43 58 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Marketing Solar Energy in Ghana – A Relational Perspective

Kuada, J. E., Bujac, A. I. & Bentzen, J. S., sep. 2018, (Accepteret/In press) Exploring the Dynamics of Consumerism in Developing Nations. Gbadamosi, A. (red.). IGI global

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Ghana
Industry
Marketing
Solar energy
Influence factors

Country-of-origin Effects on Consumer Brand Perception of Familiar vs. Unfamiliar Brands of Technological Complex Products in a Developed Market Setting

Sørensen, J. & Iacob, A., 2016, Perspectives on International Business: Theories and Practice. Kuada, J. (red.). Adonis & Abbey Publishers, 18 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Complex product
Country of origin effects
Questionnaire
Country of origin
Consumer perceptions

Aktiviteter 2007 2017

  • 7 Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter
  • 6 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 1 Gæsteophold ved andre institutioner

American Marketing Association Conference (Begivenhed)

Jeanne Sørensen Bentzen (Fagfællebedømmer)
mar. 2017

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

6th Aalborg International Business Conference

Jeanne Sørensen (Deltager)
1 jun. 20163 jun. 2016

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Nordic Conference on Consumer Research

Jeanne Sørensen (Deltager)
18 maj 201619 maj 2016

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

American Marketing Association Conference (Tidsskrift)

Jeanne Sørensen (Anmelder)
1 aug. 201513 sep. 2015

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Armstrong, G. and Kotler, P.: Marketing, An Introduction, 2016 Global edition (Tidsskrift)

Jeanne Sørensen (Anmelder)
27 jul. 201510 aug. 2015

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterFormidling

Presse/medie