Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Projekter
- 5 Afsluttet
-
Tv-analyse
Christensen, J. R., Agger, G. M., Jacobsen, L. B., Eskjær, M. F., Lauridsen, P. S., Gebauer, M., Gemzøe, L. S., Simonsen, T. M., Christiansen, S. L., Hansen, K. T., Jerslev, A., Kartveit, K., Bruun, H., Nielsen, J. I., Jessen, I. B., Frandsen, K. & Bondebjerg, I.
01/09/2016 → 01/06/2018
Projekter: Projekt › Forskning
-
p2p-video: p2p-video. Forskernetværk for audiovisuel kommunikation på internettet
Christensen, J. R., Jessen, I. B., Simonsen, T. M., Vardinghus, L. H. & Hansen, O. E.
01/08/2010 → 28/02/2011
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Æstetik i markedskommunikation: 1. Delprojekt: Æstetik og betydningsdannelse i reklame
Allingham, P., Jantzen, C., Jessen, I. B., Stigel, J. & Graakjær, N. J.
19/05/2010 → 20/12/2019
Projekter: Projekt › Forskning
-
(MÆRKK) Markedskommunikation og æstetik
Andersen, C., Graakjær, N. J., Vetner, M., Jessen, I. B., Jantzen, C., Horsbøl, A., Rasmussen, T. A., Allingham, P., Borchmann, T., Poulsen, T. S., Stigel, J., Hansen, O. E., Glud, L. N., Simonsen, T. M., Christensen, J. R., Bonde, A., Jensen, T., Bouchet, J. K. L. & Grøn, R.
04/10/2004 → 31/07/2006
Projekter: Projekt › Forskning
-
Æstetik i markedskommunikation: Delprojekt 1: Underprojekt 5: Internetreklamens æstetik
01/07/2004 → 30/06/2007
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Past and Present in Branding Authenticity: The Taste of History
Jessen, I. B., 2022, Cultures of Authenticity. Heřmanová, M., Skey, M. & Thurnell-Read, T. (red.). Bingley: Emerald Publishing Limited, s. 87-101Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Reklamebillede
Jessen, I. B., 2021, Medie- og kommunikationsleksikon. Agger, G., Kristensen, N. N., Jauert, P. & Schrøder, K. (red.). SamfundslitteraturPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Encyclopædiartikel › Forskning › peer review
-
Forord
Jessen, I. B. & Graakjær, N. J., 2020, Medieæstetik - Politik, hverdagsliv og forbrugskultur. Bredahl Jessen, I. & Jørgensgaard Graakjær, N. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 7-10 4 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Medieæstetik i et teoretisk og mediehistorisk perspektiv – eksemplificeret ved et billede af en selfie
Jessen, I. B., 2020, Medieæstetik - Politik, hverdagsliv og forbrugskultur. Jessen, I. B. & Graakjær, N. J. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 11-40 29 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 9).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Medieæstetik - Politik, hverdagsliv og forbrugskultur
Jessen, I. B. (red.) & Graakjær, N. J. (red.), 2020, 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 263 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Aktiviteter
-
Communicating telecommunication: Narratives of the telephone in Danish television commercials
Iben Bredahl Jessen (Foredragsholder)
10 jun. 2015 → 12 jun. 2015Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Webreklamen set i bakspejlet
Iben Bredahl Jessen (Andet)
10 nov. 2011Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter
-
Reklame på internettet
Iben Bredahl Jessen (Oplægsholder)
22 aug. 2011Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed