Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 39 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
qualitative interview Samfundsvidenskab
action research Samfundsvidenskab
Teaching Teknik og materialevidenskab
school Samfundsvidenskab
Studios Teknik og materialevidenskab
classroom Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2012 2017

Blended Learning i Studieaktivitetsmodellen

Meyer, B.

01/08/201631/12/2017

Projekter: ProjektForskning

iPads og telepresence

Meyer, B.

01/08/201330/06/2015

Projekter: ProjektForskning

iPads i skolen i bevægelse

Meyer, B.

01/08/201231/07/2013

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2001 2020

Med teknologien ved hånden: tablets og mobil læring i skolens praksis

Meyer, B., 2020, (Afsendt) Dafolo Forlag A/S.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Digitalisering i sprogfagene - et forskningsbaseret praksisperspektiv

Meyer, B. T., 2019, Sprogfag i forandring : - pædagogik og praksis. Søndergaard Gregersen, A. (red.). 3 udg. Samfundslitteratur, Bind 2. s. 21-34 14 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

ECEL Preface

Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning ECEL: 2019 Copenhagen. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, Bind 2019-November. s. xiv 1 s. ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskning

Åben adgang
Fil

Keynote Outline

Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning ECEL: 2019 Copenhagen: Abstracts and Conference Materials. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 3-4 ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning: ECEL 2019 Copenhagen

Ørngreen, R. (red.), Buhl, M. (red.) & Meyer, B. (red.), 2019, Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International. 722 s. ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Priser

Videos and learning strategies - Screencasts as Participatory Tools in Study

Bente Tobiesen Meyer (Modtager), Michael Peter Jensen (Modtager), Henriette Vognsgaard (Modtager), Jacob Christensen (Modtager) & Miloud Yousfi (Modtager), 2017

Pris: Konferencepriser

Aktiviteter 2019 2019

  • 1 Konferenceoplæg

Collaborative Keynote: Does IT work? Investigating factors at play in e-learning research

Mie Buhl (Foredragsholder), Bente Meyer (Foredragsholder), Rikke Ørngreen (Foredragsholder)
8 nov. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Presse/medie

Kommentar: Der bor ikke en lærer i en iPad

Bente Tobiesen Meyer

15/05/2014

2 elementer af Mediedækning

Presse/medie

IPad kan fremme læring

Bente Tobiesen Meyer

24/05/2013

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Ipads forbedrer undervisning

Bente Tobiesen Meyer

24/05/2013

4 elementer af Mediedækning

Presse/medie

80 iPads til skoleelever i Vejle

Bente Tobiesen Meyer

27/08/2012

2 elementer af Mediedækning

Presse/medie