Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 95 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
qualitative interview Samfundsvidenskab
action research Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
interview Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2012 2017

Blended Learning i Studieaktivitetsmodellen

Meyer, B.

01/08/201631/12/2017

Projekter: ProjektForskning

iPads og telepresence

Meyer, B.

01/08/201330/06/2015

Projekter: ProjektForskning

iPads i skolen i bevægelse

Meyer, B.

01/08/201231/07/2013

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2001 2019

Digitalisering i sprogfagene - et forskningsbaseret praksisperspektiv

Meyer, B. T., 2019, Sprogfag i forandring - bog 2. Søndergaard Gregersen, A. (red.). 3 udg. Samfundslitteratur, Bind 2. s. 21-34 14 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Innovation i sprogfagene - i teori og praksis

Meyer, B. T., 2019, (Accepteret/In press) I : Sprogforum. 67

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Med teknologien ved hånden: tablets og mobil læring i skolens praksis

Meyer, B., 2019, (Afsendt) Dafolo Forlag A/S.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

E-learning in practice: Problem-Based learning and the role of students' knowledge in internships

Meyer, B. T., 2018, Proceedings 17th European Conference on E-Learning. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 376-382 7 s. ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Student Activity in Blended Learning Environments: A Sociomaterial Perspective

Meyer, B. T., Jensen, M. P., Bøjgaard Schleicher, A. & Ashton-Fog, S., 2017, Proceedings of the 16th European Conference on E-Learning. Mesquita, A. & Peres, P. (red.). 1 udg. Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, Bind 1. s. 367-374 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Priser

Videos and learning strategies - Screencasts as Participatory Tools in Study

Bente Meyer (Modtager), Michael Peter Jensen (Modtager), Henriette Vognsgaard (Modtager), Jacob Christensen (Modtager) & Miloud Yousfi (Modtager), 2017

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

Presse/medie

'Teleprecense' giver hul igennem til resten af verden

Bente Meyer

21/08/2015

1 element af mediedækning

Presse/medie

Kommentar: Der bor ikke en lærer i en iPad

Bente Meyer

15/05/2014

2 elementer af mediedækning

Presse/medie

IPad kan fremme læring

Bente Meyer

24/05/2013

1 element af mediedækning

Presse/medie

Ipads forbedrer undervisning

Bente Meyer

24/05/2013

4 elementer af mediedækning

Presse/medie

80 iPads til skoleelever i Vejle

Bente Meyer

27/08/2012

2 elementer af mediedækning

Presse/medie