Billede af Camilla Gyldendahl Jensen
  • Kroghstræde 3

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20162018

Research output per year

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 7 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer

  • 3 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Konferenceabstrakt til konference
  • 1 Tidsskriftartikel

Computer games as inspiration for the development of virtual learning platform

Jensen, C. G. & Sorensen, E. K., 2018, EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology. Association for the Advancement of Computing in Education, Bind 2018. s. 1726-1736 10 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  • Modstand mod innovationsundervisning

    Jensen, C. G., 2018, Begribe og gøre: innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv. Sprogøe, J., Davidsen, H. M. & Boelsmand, J. (red.). Frydenlund Academic, s. 239-264 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Collaboration and dialogue in Virtual reality

    Gyldendahl Jensen, C., jan. 2017, I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 5, 1, s. 85-110 26 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Åben adgang
  • Maintaining collaborative, democratic and dialogue-based learning processes in virtual and game-based learning environments

    Gyldendahl Jensen, C. & Sorensen, E. K., 2017, ICERI2017 Proceedings. Chova, L. G., Martínez, A. L. & Torres, I. C. (red.). International Association of Technology, Education and Development (IATED), s. 1797-1805 8 s. (International Conference of Education, Research and Innovation).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    GAMIFICATION OF INNOVATION PROCESSES BY BRINGING “WORLD OF WARCRAFT” TO THE REAL WORLD

    Gyldendahl Jensen, C., 2016, EDULEARN16 Proceedings. Chova, L. G., Martínez, A. L. & Torres, I. C. (red.). International Association of Technology, Education and Development (IATED), s. 59-68 10 s. (EDULEARN Proceedings).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskning