Foto af Camilla Gyldendahl Jensen

Camilla Gyldendahl Jensen

  • Kroghstræde 3

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20162018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 8 Lignende profiler
computer game Samfundsvidenskab
Virtual reality Teknik og materialevidenskab
electronic learning Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
innovation Samfundsvidenskab
educational system Samfundsvidenskab
persistence Samfundsvidenskab
acceptance Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2016 2018

  • 3 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Konferenceabstrakt til konference
  • 1 Tidsskriftartikel

Computer games as inspiration for the development of virtual learning platform

Jensen, C. G. & Sorensen, E. K., 2018, EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology. Association for the Advancement of Computing in Education, Bind 2018. s. 1726-1736 10 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

computer game
electronic learning
learning
social learning
interaction

Modstand mod innovationsundervisning

Jensen, C. G., 2018, Begribe og gøre: innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv. Sprogøe, J., Davidsen, H. M. & Boelsmand, J. (red.). Frydenlund Academic, s. 239-264 26 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Collaboration and dialogue in Virtual reality

Gyldendahl Jensen, C., jan. 2017, I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 5, 1, s. 85-110 26 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Virtual reality
Students
Education

Maintaining collaborative, democratic and dialogue-based learning processes in virtual and game-based learning environments

Gyldendahl Jensen, C. & Sorensen, E. K., 2017, ICERI2017 Proceedings. Chova, L. G., Martínez, A. L. & Torres, I. C. (red.). International Association of Technology, Education and Development (IATED), s. 1797-1805 8 s. (International Conference of Education, Research and Innovation).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

GAMIFICATION OF INNOVATION PROCESSES BY BRINGING “WORLD OF WARCRAFT” TO THE REAL WORLD

Gyldendahl Jensen, C., 2016, EDULEARN16 Proceedings. Chova, L. G., Martínez, A. L. & Torres, I. C. (red.). International Association of Technology, Education and Development (IATED), s. 59-68 10 s. (EDULEARN Proceedings).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskning

innovation
computer game
educational system
learning
persistence