20072021

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 3 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

LIP: Ledelse i Praksis

Hersted, L., Ågård, D., Frimann, S., Friche, N. & Bundgaard, S. B.

01/11/201701/12/2019

Projekter: ProjektForskning

Publikationer

Praksisfaglighed: på vej mod en forståelse

Jensen, J. B., Meyer, B., Friche, N., Andreasen, K. E., Jensen, L. B. & Hansen, I. S., 1 feb. 2021, (Accepteret/In press) Praksisfaglighed: Undervisning og organisering. Borup Jensen, J. (red.). Aalborg Universitetsforlag, (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Evaluering og Evalueringskapacitet

Friche, N., 2019, Pædagogisk ledelse i teori og praksis: Inspiration til ledere i ungdomsuddannelserne. Ågård, D. & Keller, S. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 101-118 18 s. (Unge i Udvikling).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Pædagogiske problemer er komplekse problemer

Friche, N., 2019, Pædagogisk ledelse i teori og praksis: Inspiration til ledere i ungdomsuddannelserne. Ågård, D. & Keller, S. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Bind 1. s. 165-171 7 s. (Unge i Udvikling).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

In- og eksklusion af drenge i det almene gymnasium

Friche, N. & Larsen, L., 2018, Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og forskning i praksis. Baagøe Nielsen, S., Hvid Thingstrup, S., Brodersen, M. & Hersom, H. (red.). Frydenlund Academic, s. 147-175 28 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Praksisinddragelse som vej til inklusion?

Friche, N. & Hersom, H., 2018, Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og -forskning i praksis. Baagøe Nielsen, S., Hvid Thingstrup, S., Brodersen, M. & Hersom, H. (red.). 1 udg. Frydenlund Academic, s. 153-166 15 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Aktiviteter

  • 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

The European Conference on Educational Research 2009 (ECER) : Danish case studies of educational assessment and evaluation in a social role perspective

Nanna Friche (Oplægsholder)

28 sep. 200930 sep. 2009

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Fil

Presse/medier

Analyse: Erhvervsskoler mangler dygtige bestyrelsesmedlemmer

Nanna Friche

08/10/2017

3 elementer af Mediedækning

Presse/medie

Skills er god reklame for erhvervsuddannelserne

Nanna Friche

27/01/2017

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Karakterer demotiverer

Karen Egedal Andreasen, Nanna Friche & Annette Rasmussen

19/12/2010

1 element af Mediedækning

Presse/medie