• A.C. Meyers Vænge 15, A, 3-102

    2450 København SV

    Danmark

1990 …2020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

intercultural communication Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
lifelong learning Samfundsvidenskab
Denmark Samfundsvidenskab
research project Samfundsvidenskab
search engine Samfundsvidenskab
research planning Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2012 2020

Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler

Hvillum, L. S. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.

01/10/201630/04/2017

Projekter: ProjektForskning

Collaborative research project on MOOCs - E-asem

Buhl, M., Andreasen, L. B., Lee, T., Wang, Y., Abdol Latif, L., Fadzil, M., Nordin, N., Jaafar, A., Nasongkhla, J., Thammetar, T., Gervacio, J. L., Phuspanadham, K., Yamada, T., Jaurena, I. G., Birzinna, R., Stracke, C., Pawlowski, J., Kovacova, J. & Pistovcakova, A.

01/09/201431/12/2016

Projekter: ProjektForskning

Biblioteket som uformelt læringsrum

Gjedde, L. & Andreasen, L. B.

01/04/201230/04/2013

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 1990 2020

Flipped Learning in a PBL Environment: – An Explorative Case Study on Motivation

Bidragets oversatte titel: flipped learning i et PBL miljø : - Et eksplorativ casestudie om motivation Kristensen, N. S., Kofoed, L. B., Bruun-Pedersen, J. R. & Andreasen, L. B., 1 jan. 2020, I : European Journal of Social & Behavioural Sciences. 27, 3, s. 3084-3095 12 s., 268.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Balancing a change management process: A case study of how to approach curriculum change in higher education

Bidragets oversatte titel: Balancering af forandringsledelse processer: Et casestudie af curriculum forandringer i videregående uddannelse Kristensen, N. S., Andreasen, L. B., Kofoed, L. B. & Bruun-Pedersen, J. R., 20 sep. 2019, European Society for Engineering Education SEFI 47th Annual Conference, Budapest, Hungary : Complexity is the new normality. Vince Nagy, B., Murphy, M., Järvinen, H-M. & Kálmán, A. (red.). European Society for Engineering Education SEFI, Bind 47th Annual Conference. s. 1926 10 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Integration of courses and projects: disrupting the traditional PBL semester structure

Kofoed, L. B., Bruun-Pedersen, J. R., Kristensen, N. S. & Andreasen, L. B., 20 sep. 2019, SEFI – European Society for Engineering Education: Complexity is the new normality. European Society for Engineering Education, Bind 47th Annual Conference, Budapest, Hungary. s. 1469 12 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

3 Downloads (Pure)

Review over international forskningslitteratur om digitale læringsplatforme

Tamborg, A. L., Bjerre, A. R., Andreasen, L. B., Albrechtsen, T. & Misfeldt, M., 19 aug. 2019, I : Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 6, s. 12-31 20 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Åben adgang
Fil

Integrating Courses and Project Work to support PBL: a conceptual design for changing curriculum structure

Kofoed, L., Kristensen, N. S., Andreasen, L. B., Bruun-Pedersen, J. R. & Høeg, E. R., okt. 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, WANG., Kolmos, A., Guerra, A. & Weifeng, Q. (red.). Aalborg, Danmark: Aalborg Universitetsforlag, s. 260-268 9 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
semester
curriculum
research project
student
experiment

Aktiviteter 2012 2019

Scientific Committee of PAN-PBL 2020 (Begivenhed)

Antonia Scholkmann (Formand), Lise Busk Kofoed (Medlem), Lars Birch Andreasen (Medlem), Diana Stentoft (Medlem)
maj 2019aug. 2020

Aktivitet: MedlemskabBestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation

Structuring PBL around students' own projects - towards a flipped semester approach

Lars Birch Andreasen (Foredragsholder)
17 feb. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

PAN-PBL 2018 International Conference

Lars Birch Andreasen (Deltager)
16 feb. 201819 feb. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Students as active co-creators in an online learning environment

Jørgen Lerche Nielsen (Foredragsholder), Lars Birch Andreasen (Foredragsholder)
31 maj 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Students as active co-creators in an online learning environment

Jørgen Lerche Nielsen (Foredragsholder), Lars Birch Andreasen (Foredragsholder)
31 maj 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Presse/medie

DIGITALE: Studerende dropper pen og papir

Lars Birch Andreasen

12/01/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Studerende dropper pen og papir

Lars Birch Andreasen

11/01/2014

4 elementer af Mediedækning

Presse/medie

Hvor skal man gøre af den uformelle læring?

Lars Birch Andreasen

20/12/2013

1 element af Mediedækning

Presse/medie

Netuddannelser kæmper med kvaliteten

Lars Birch Andreasen

29/05/2013

2 elementer af Mediedækning

Presse/medie