• A.C. Meyers Vænge 15, A, 4-010

    2450 København SV

    Danmark

20112020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 21 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

Publikationer

Co-Creating Virtual Reality Applications for Motor Rehabilitation with Physiotherapists

Høeg, E. R., Becermen, B., Bruun-Pedersen, J. R. & Serafin, S., 28 jul. 2020, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 8th EAI International Conference, ArtsIT 2019, and 4th EAI International Conference, DLI 2019, Aalborg, Denmark, November 6–8, 2019, Proceedings. Brooks, A. & Brooks, E. I. (red.). Cham: Springer, Bind 328. s. 379-389 11 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering (LNICST)).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  • 1 Citationer (Scopus)
    27 Downloads (Pure)

    Eating together while being apart: A pilot study on the effects of mixed-reality conversations and virtual environments on older eaters’ solitary meal experience and food intake

    Korsgaard, D. M., Bjørner, T., Bruun-Pedersen, J. R., Sørensen, P. K. & Perez-Cueto, A., 2020, 2020 IEEE Conference on Virtual Reality and 3D User Interfaces Abstracts and Workshops (VRW). IEEE Xplore: IEEE, s. 365-370 6 s. 9090427

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    Åben adgang
  • Flipped Learning in a PBL Environment: – An Explorative Case Study on Motivation

    Bidragets oversatte titel: flipped learning i et PBL miljø : - Et eksplorativ casestudie om motivation Kristensen, N. S., Kofoed, L. B., Bruun-Pedersen, J. R. & Andreasen, L. B., 1 jan. 2020, I : European Journal of Social & Behavioural Sciences. 27, 1, s. 3084-3095 12 s., 268.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Åben adgang
  • Flipping All Courses on a Semester: Students' Reactions and Recommendations

    Bruun-Pedersen, J. R., Kristensen, N. S., Kofoed, L. B. & Andreasen, L. B., sep. 2020, (Accepteret/In press) 48th SEFI Annual Conference. SEFI: European Association for Engineering Education, 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  • Implementing ICT when teaching in higher education: – a question of supporting teachers’ motivation

    Kristensen, N. S., Kofoed, L. B., Andreasen, L. B. & Bruun-Pedersen, J. R., 2020, (Accepteret/In press) SEFI 2020 annual conference.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    Presse/medier

    PH. D.-GRAD

    Jon Ram Bruun-Pedersen

    02/12/2016

    2 elementer af Mediedækning

    Presse/medie

    På med brillen - så dyrkes der motion

    Jon Ram Bruun-Pedersen

    10/11/2016

    2 elementer af Mediedækning

    Presse/medie

    Virtual reality giver ældre glæde ved motion

    Jon Ram Bruun-Pedersen

    30/10/2016

    1 element af Mediedækning

    Presse/medie

    På med brillen -så dyrkes der motion

    Jon Ram Bruun-Pedersen

    21/10/2016

    1 element af Mediedækning

    Presse/medie