20142022
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 13 Lignende profiler
innovation Samfundsvidenskab
Innovation Erhverv og økonomi
experiment Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
engineering Samfundsvidenskab
professional career Samfundsvidenskab
Product innovation Erhverv og økonomi
Group Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2017 2022

Udvikling af globale innovationsalliancer med leverandører

Laursen, L. N., Andersen, P. H. & Møller, M. M.

01/03/201901/03/2022

Projekter: ProjektForskning

Ecosystem Innovation

Laursen, L. N.

Unilever

01/05/201731/12/2019

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2014 2019

  • 11 Konferenceartikel i proceeding
  • 4 Tidsskriftartikel
  • 1 Ph.d.-afhandling

Meaning Frames: The Structure of Problem Frames and Solution Frames

Haase, L. M. & Laursen, L. N., 2019, (Accepteret/In press) I : Design Issues.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

14 Citationer (Scopus)

Supplier involvement in NPD: A quasi-experiment at Unilever

Laursen, L. N. & Andersen, P. H., aug. 2016, I : Industrial Marketing Management. 58, 10, s. 162-171

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Matching to Openly Innovate with Suppliers: The Phenomenon of Innovation Summits

Laursen, L. N., 2017, (Ph.d.-serien for Det Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet, Aalborg Universitet).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Innovation
Suppliers
Open innovation
Resources
Internal organization
1 Citation (Scopus)

Reasoning in the fuzzy front end of innovation: Framing the product DNA

Haase, L. M. & Laursen, L. N., 1 jun. 2018, I : International Journal of Innovation Management. 22, 5, 22 s., 1840001.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Innovation Summits: Comparison and Conceptualisation

Laursen, L. N. & Andersen, P. H., dec. 2016, I : European Journal of Marketing. 50, 12, s. 2249-2268

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review