Publikationer pr. år
Publikationer 2002 2020
The SAGE Handbook of Interview Research: The Complexity of the Craft
Brinkmann, S., nov. 2013, I : Acta Sociologica. 56, 4, s. 375-376 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
Fra Psy-videnskaber til Bio-videnskaber: Anmeldelse af Nikolas Rose: Livets politik - biomedicin, magt og subjektivitet i det 21. århundrede
Brinkmann, S., 2009, I : Social kritik : tidsskrift for social analyse og debat. 118, s. 82-84Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Anerkendelsesanalyse mangler kritisk brod: Anmeldelse af H.S. Lund, A. Petersen, M. Schramm & R. Willig (red.) Fordringen på anerkendelse
Brinkmann, S., 2007, I : Dansk pædagogisk tidsskrift. 55, 2, s. 90-91 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
S.F. Schram & B. Caterino (eds.) (2006). Making political science matter: Debating knowledge, research, and method. New York: New York University Press
Brinkmann, S., 2007, I : Tidsskrift for Kvalitativ Metodeudvikling. 42, s. 63-66 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
Udforskning af psykologiens kvantitative forskningsmetoder: En anmeldelse af Benny Karpatschof: Udforskning i psykologien I - De kvantitative metoder. København: Akademisk Forlag, 2006 (268 s.)
Brinkmann, S., 2007, I : Psyke & Logos. 28, 1, s. 621-624 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Postmoderne læringsteori: T. A. Rømer: At lære noget i en verden uden gelænder - en kritisk diskussion af nyere læringsteori. Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2005
Brinkmann, S., 2006, I : Dansk pædagogisk tidsskrift. 54, 2, s. 95-96 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Teo, T. (2005). The Critique of Psychology: From Kant to Postcolonial Theory. New York: Springer Science+Business, Inc.
Brinkmann, S., 2006, I : Tidsskrift for Kvalitativ Metodeudvikling. 40, s. 85-87 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Watt Boolsen, M. (2006). Kvalitative analyser: At finde årsager og sammenhænge. Hans Reitzels Forlag
Brinkmann, S., 2006, I : Tidsskrift for Kvalitativ Metodeudvikling. 41, s. 118-120 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Anmeldelse af Howarth, D. (2005) Diskurs - en introduktion
Brinkmann, S., 2005, I : Nyhedsbrev. Center for Kvalitativ Metodeudvikling. 39, s. 48-50 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
Anmeldelse af Hviid Jacobsen, M & Kristiansen, S. (Red.) (2005) Hverdagslivet - sociologier om det upåagtede
Brinkmann, S., 2005, I : Nyhedsbrev. Center for Kvalitativ Metodeudvikling. 39, s. 51-53Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
Psykologi og antipsykologi i kvalitativ forskning. Anmeldelse af Fog, J. (2004) Med samtalen som udgangspunkt , 2. rev. udg. og Parker, I. (2005) Qualitative psychology: Introducing radical research
Brinkmann, S., 2005, I : Nyhedsbrev. Center for Kvalitativ Metodeudvikling. 37, s. 37-43 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Review of Sikes, P., Nixon, J. & Carr, W. (Eds.) (2003) The moral foundations of educational research: Knowledge, inquiry and values
Brinkmann, S., 2005, I : Nyhedsbrev. Center for Kvalitativ Metodeudvikling. 38, s. 76-78 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
Læring, læring, læring. Anmeldelse af Nielsen, K. & Kvale, S. (red.) Praktikkens læringslandskab: At lære gennem arbejde
Brinkmann, S., 2004, I : Psykolog Nyt. 58, 1, s. 26-29 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling