Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Kommunikation og Informatik
  • Retorik
  • Pædagogik og Læring
  • Specialpædagogik
  • Didaktik
  • Sundhedsteknologi
  • Problembaseret Læring

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
brain Samfundsvidenskab
rehabilitation Samfundsvidenskab
speech disorder Samfundsvidenskab
interaction Samfundsvidenskab
communication Samfundsvidenskab
cultural institution Samfundsvidenskab
interdisciplinary research Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2008 2021

Publikationer 2004 2019

Designs for Learning as Springboards for Professional Development in Higher Education

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., jul. 2019, Networked Professional Learning: Emerging and equitable discourses for professional development. Switzerland: Springer, s. 111.127 (Research in Networked Learning, Bind 7).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

learning
education
teacher
research planning
resources

The Emerging Landscape of Virtual Environments

Konnerup, U., 2 sep. 2019, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 21, s. 1-10 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil

Digitalisering af sygeplejepraksis

Konnerup, U., 15 mar. 2018, Klinisk lederskab: - en grundbog i sygeplejen. Nielsby, U. & Dau, S. (red.). FADL's Forlag, s. 235-251 16 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

The teacher as designer? What is the role of ‘learning design’ in networked learning?

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., 14 maj 2018, Proceedings of the 11th International Conference on Networked Learning 2018. Milan, B., Dohn, N. B., de Laat, M., Jandric, P. & Ryberg, T. (red.). s. 331-339 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
teacher
learning
field research
Values

Engagerende didaktiske design i blendede læringsrum: – et grundlag for facilitering af læreprocesser

Konnerup, U. & Dau, S., 23 maj 2017, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 9, 16, 30 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Aktiviteter 2008 2017

Digital dannelse og digitale kompetencer i det 21. århundrede

Ulla Konnerup (Foredragsholder)
1 dec. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

ikt-medieret undervisning

Ulla Konnerup (Foredragsholder)
27 sep. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

International Journal of Virtual and Personal Learning Environments (IJVPLE) (Tidsskrift)

Ulla Konnerup (Fagfællebedømmer)
2017 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Ethics and Information Technology (Tidsskrift)

Ulla Konnerup (Fagfællebedømmer)
1 mar. 2016 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Networked Learning, University of Lancester (Forlag)

Ulla Konnerup (Fagfællebedømmer)
nov. 2015 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Presse/medie

Ph.d.-grad

Ulla Konnerup

12/01/2016

4 elementer af Mediedækning

Presse/medie

Ekspert: Vejle har et unikt program

Ulla Konnerup

04/02/2014

1 element af Mediedækning

Presse/medie

I fremtiden er din lærer i cyberspace

Ulla Konnerup

12/09/2011

2 elementer af Mediedækning

Presse/medie

I fremtiden er din lærer i cyberspace

Ulla Konnerup

17/01/2011

1 element af Mediedækning

Presse/medie