Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

6 historier om afasi

Taleinstituttet, Region Nordjylland, 2008, 27 s. @Ålborg : Taleinstituttet Region Nordjylland.

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

Afasiramte genvinder evnen til at kommunikere gennem virtuelle fællesskaber

Konnerup, U. & Kristensen, H. L., 2009, I : Fokus. 16, 2, s. 6-7 2 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Ansigt til ansigt: fjernundervisning af afasiramte

Konnerup, U., 2004, 5 s.

Publikation: AndetAndet bidragForskning

Co-Designing with People suffering from Aphasia

Konnerup, U., dec. 2010, I : DAIMI PB. 593, s. 29-33 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikel i tidsskrift

Community-centred Networks and Networking among Companies, Educational and Cultural Institutions and Research

Konnerup, U. & Dirckinck-Holmfeld, L., 2010, Handbook and abstracts for the seventh International Conference on Networked Learning 2010: a research based conference on networked learning in higher education and lifelong learning : Proceedings of the 7th International Conference on Networked Learning 2010. Dirckinck-Holmfeld, L., Hodgson, V., Jones, C., de Laat, M., McConnell, D. & Ryberg, T. (red.). University of Lancaster, s. 232-240

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Designs for Learning as Springboards for Professional Development in Higher Education

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., jul. 2019, Networked Professional Learning: Emerging and equitable discourses for professional development. Switzerland: Springer, s. 111-127 (Research in Networked Learning, Bind 7).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Digitalisering af sygeplejepraksis

Konnerup, U., 15 mar. 2018, Klinisk lederskab: - en grundbog i sygeplejen. Nielsby, U. & Dau, S. (red.). FADL's Forlag, s. 235-251 16 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

Emotioners betydning for kommunikativ rehabilitering af mennesker med afasi

Konnerup, U. & Tanggaard, L., 2012, I : Psyke og Logos. 33, 1, s. 117-134 18 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Åben adgang
Fil
320 Downloads (Pure)

Engaging People with Aphasia in Design of Rehabilitation Through Participatory Design: A Way to Learn what They Really Want

Konnerup, U., 1 feb. 2017, Participatory Design & Health Information Technology. Kanstrup, A. M., Bygholm, A., Bertelsen, P. & Nøhr, C. (red.). IOS Press, s. 148-157 10 s. (Studies in Health Technology and Informatics, Bind 233).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

3 Citationer (Scopus)

Facilitating off- and online Learning in Networks

Konnerup, U. & Dirckinck-Holmfeld, L., 2008, Proceedings of The Eighth Danish Human-Computer Interaction Research Symposium, 20th November 2008. Jensen, J. J., Jensen, K. L., Marie, A., Larsen, L. B., Nyvang, T. & Stage, J. (red.). Aalborg Universitet

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Future Workshop as a Pedagogical Framework for Doing Problem Based Learning: An Exemplary learning design for a Six-Week Intermediate-Scale, On-Campus University Course

Konnerup, U. & Dirckinck-Holmfeld, L., 2016, Proceedings of the 5th International Conference on Designs for Learning. 1 udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 128-147

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang

Ikt og læring: reflekteret praksis

Konnerup, U. (red.), Riis, M. (red.), Skøtt Andreassen, S. (red.) & Dirckinck-Holmfeld, L. (red.), 2009, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 140 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

Ikt og læring: reflekteret praksis

Konnerup, U., 2009, 139 s. @Ålborg : Aalborg Universitetsforlag.

Publikation: AndetAndet bidragForskning

Immersive Virtual Worlds for (E-) Learning: Towards an Interdisciplinary Research Agenda

Rehm, M. & Konnerup, U., 2013, Immersive Environments, Augmented Realities and Virtual Worlds: Assessing Future Trends in Education. IGI global, s. 238-256 18 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

1 Citationer (Scopus)

Inclusive Digital Technologies for People with Communication Disabilities

Konnerup, U., 24 okt. 2017, The Digital Turn in Higher Education: International Perspectives on Learning and Teaching in a Changing World. Kergel, D., Heidkamp, B., Tellus, P., Rachwal, T. & Nowakowski, S. (red.). Springer, s. 193-205 13 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Interview with Etienne Wenger

Konnerup, U., 2008

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

Kognitiv empowerment gennem virtuelle fællesskaber

Konnerup, U. & Schmidt, D., 2009, Ikt og Læring: reflekteret praksis. Konnerup, U., Riis, M., Skøtt Andreassen, S. & Dirckinck-Holmfeld, L. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Kognitiv fitness i et virtuelt fællesskab

Konnerup, U., 2007, I : Specialpædagogik. 27, 4, s. 37-50 14 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Læring skal være sjovt: Aalborg – Stanford t/r

Davidsen, J. & Konnerup, U., 31 maj 2011

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Might Avatar-Mediated Interactions Rehabilitate People Suffering from Aphasia?

Konnerup, U., mar. 2013, 2013 AAAI Spring Symposium Technical Reports: Shikakeology: Designing Triggers for Behavior Change . Palo Alto California: AAAI Press, s. 51-56 6 s. (Spring Symposium Series Technical Reports).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

1 Citationer (Scopus)

Mixed artefacts as mediators for collaborative learning

Christiansen, E. T., Davidsen, J. & Konnerup, U., apr. 2012, CONFERENCE PROCEEDINGS: Exploring Learning Environments. s. 84-86 3 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Fil
210 Downloads (Pure)

Mobile learning - conclusions and lessons learned at Soendervangskolen, Hammel: Summary of Mobile Learning at Soendervangskolen

Georgsen, M. & Konnerup, U., 2009, 2 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

NoEL: Halvårlig afrapportering #2

Konnerup, U., 2009

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

NoEL, Nyhedsbrev december 2008

Konnerup, U., 2008

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

NoEL, Nyhedsbrev juni 2008

Konnerup, U., 2008

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

NoEL avisen forår 2009

Konnerup, U., 2009, AAU

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

NoEL Halvårlig afrapportering#1 januar - juli 2008

Konnerup, U., 2008

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

NoEL Nyhedsbrev 3, juli 2009

Konnerup, U., 2009

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

NoEL Nyhedsbrev 4

Konnerup, U., 2009

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

NoEL slutrapport

Konnerup, U., 2009

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

Når specialer gør en forskel – om kollaborative arbejdsformer i virtuelle læremiljøer

Dirckinck-Holmfeld, L., Iversen, T., Konnerup, U., Lindemann, M., Oksbjerre, S., Pihler, T., Riis, M. & Smedegaard Schmidt, D., 2008, Digitale medier og didaktisk design. Andreasen, Birch, L., Meyer, B. & Rattleff, P. (red.). København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, s. 169 - 191 22 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

På forskningsrejse – at handle er at lære

Konnerup, U. & Davidsen, J., 9 jun. 2011, 1 s.

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

Rehabilitation of People with a Brain Injury Through the Lens of Networked Learning: Identity Formation in Distributed Virtual Environments

Konnerup, U., Castro Rojas, M. D. & Bygholm, A., 2 maj 2016, Proceedings of the 10th International Conference on Networked Learning 2016. Cranmer, S., de Laat, M., Ryberg, T. & Sime, J. (red.). Lancester, s. 532-539 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang

Renegotiation of Identity after a Brain Injury Using Immersive Virtual Environments

Konnerup, U., 2016,  Accepted Abstracts from the International Brain Injury Association’s 11th World Congress on Brain Injury. Brain Injury, . 0723

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Renegotiation of Self after a Brain Injury Using Immersive Virtual Environments: A Contribution to Technology-mediated Speech Therapy

Bidragets oversatte titel: Genforhandling af identity efter en erhvervet hjerneskade ved brug a immersive virtuelle miljøer: Et bidrag til teknologi-medieret talepædagogikKonnerup, U., 2015, Aalborg Universitetsforlag. 208 s. (Ph.d.-serien for Det Humanistiske Fakultet, Aalborg Universitet).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil
338 Downloads (Pure)

Revitalisering af PBL i videregående uddannelser gennem Learning Design

Davidsen, J. & Konnerup, U., jun. 2016, I : Læring og Medier. 15, s. 1-21 21 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Åben adgang
Fil
284 Downloads (Pure)

The Emerging Landscape of Virtual Environments

Konnerup, U., 2 sep. 2019, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 12, 21, s. 1-10 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Åben adgang
Fil
13 Downloads (Pure)

The teacher as designer? What is the role of ‘learning design’ in networked learning?

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., 14 maj 2018, Proceedings of the 11th International Conference on Networked Learning 2018. Milan, B., Dohn, N. B., de Laat, M., Jandric, P. & Ryberg, T. (red.). s. 331-339 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
130 Downloads (Pure)