Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

Filter
Bidrag til bog/antologi

Designs for Learning as Springboards for Professional Development in Higher Education

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., jul. 2019, Networked Professional Learning: Emerging and equitable discourses for professional development. Switzerland: Springer, s. 111-127 (Research in Networked Learning, Bind 7).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Digitalisering af sygeplejepraksis

Konnerup, U., 15 mar. 2018, Klinisk lederskab: - en grundbog i sygeplejen. Nielsby, U. & Dau, S. (red.). FADL's Forlag, s. 235-251 16 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

Engaging People with Aphasia in Design of Rehabilitation Through Participatory Design: A Way to Learn what They Really Want

Konnerup, U., 1 feb. 2017, Participatory Design & Health Information Technology. Kanstrup, A. M., Bygholm, A., Bertelsen, P. & Nøhr, C. (red.). IOS Press, s. 148-157 10 s. (Studies in Health Technology and Informatics, Bind 233).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

3 Citationer (Scopus)

Immersive Virtual Worlds for (E-) Learning: Towards an Interdisciplinary Research Agenda

Rehm, M. & Konnerup, U., 2013, Immersive Environments, Augmented Realities and Virtual Worlds: Assessing Future Trends in Education. IGI global, s. 238-256 18 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

1 Citationer (Scopus)

Inclusive Digital Technologies for People with Communication Disabilities

Konnerup, U., 24 okt. 2017, The Digital Turn in Higher Education: International Perspectives on Learning and Teaching in a Changing World. Kergel, D., Heidkamp, B., Tellus, P., Rachwal, T. & Nowakowski, S. (red.). Springer, s. 193-205 13 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Kognitiv empowerment gennem virtuelle fællesskaber

Konnerup, U. & Schmidt, D., 2009, Ikt og Læring: reflekteret praksis. Konnerup, U., Riis, M., Skøtt Andreassen, S. & Dirckinck-Holmfeld, L. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Når specialer gør en forskel – om kollaborative arbejdsformer i virtuelle læremiljøer

Dirckinck-Holmfeld, L., Iversen, T., Konnerup, U., Lindemann, M., Oksbjerre, S., Pihler, T., Riis, M. & Smedegaard Schmidt, D., 2008, Digitale medier og didaktisk design. Andreasen, Birch, L., Meyer, B. & Rattleff, P. (red.). København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, s. 169 - 191 22 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning