Foto af Rune Hagel Skaarup Jensen

Rune Hagel Skaarup Jensen

Digital læringskonsulent, Cand. Scient. i Teknoantropologi, BA i Politik og Administration

  • Kroghstræde 3, 4-255

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20132020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Administrativ profil

Digital læringskonsulent ved Center for Digitalt Understøttet Læring (CDUL)

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Teknoantropologi, Cand. Scient.

Politik og Administration, Bachelor

Emneord

  • Uddannelse
  • Digitale designprocesser
  • digital visuel læring
  • Antropologi
  • Lærings laboratorium
  • Læringsrobotter
  • Erhverv, kultur og kommunikation
  • Antropologi

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
ADHD Samfundsvidenskab
educational setting Samfundsvidenskab
inclusion Samfundsvidenskab
experience Samfundsvidenskab
Denmark Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
supplement Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2013 2019

Publikationer 2017 2020

Designing for users with special abilities and needs

Sorensen, E. K., Voldborg, H. & Jensen, R. H. S., 2020, (Under udarbejdelse) Emerging Practices and Technologies. Selander, S. & Brooks, E. I. (red.).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Promises and perils - the affordances of technology for promoting inclusion of learners in educational settings

Sorensen, E. K., Andersen, H. V. & Jensen, R. H. S., 2020, (Under udarbejdelse) Emerging practices and technologies. Selander, S., Brooks, E. I. & Dau, S. (red.). Routledge, Taylor & Francis Group

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

educational setting
inclusion
learning
education
UNO

Student Diversity in a Problem-Based Learning Setting

Jensen, J. B., Engen, M., Ravn, O., Arp Fallov, M. & Jensen, R. H. S., 2020, (Accepteret/In press) Aalborg Universitetsforlag.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Investigating use of Moodle at a PBL University: Design Factors and Experiences

Ørngreen, R., Knudsen, S. P., Jensen, R. H. S. & Kolbæk, D., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, s. 444-452

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
learning
experience
information medium
teaching materials
development project
32 Downloads (Pure)

Assistive Learning Technologies for Learners with ADHD and ASD: a Review 2006-2016

Andersen, H. V. & Jensen, R. H. S., 2018, I : Læring og Medier (LOM). 11, 19

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Åben adgang
Fil
ADHD
learning
group work
autism
brain

Aktiviteter 2015 2017

  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Workshop: PBL as a unifying pedagogical model

Mie Engen (Foredragsholder), Julie Borup Jensen (Foredragsholder), Ole Ravn (Foredragsholder), Rune Hagel Skaarup Jensen (Foredragsholder), Mia Arp Fallov (Foredragsholder)
4 maj 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Fil

D4Learning International Conference

Rune Hagel Skaarup Jensen (Deltager)
17 nov. 201520 nov. 2015

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference