Foto af Rune Hagel Skaarup Jensen

Rune Hagel Skaarup Jensen

Digital læringskonsulent, Cand. Scient. i Teknoantropologi, BA i Politik og Administration

  • Kroghstræde 3, 4255

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20132019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Administrativ profil

Digital læringskonsulent ved Center for Digitalt Understøttet Læring (CDUL)

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Teknoantropologi, Cand. Scient.

Politik og Administration, Bachelor

Keywords

  • Uddannelse
  • Digitale designprocesser
  • digital visuel læring
  • Antropologi
  • Lærings laboratorium
  • Læringsrobotter
  • Erhverv, kultur og kommunikation
  • Antropologi

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 44 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
ADHD Samfundsvidenskab
educational setting Samfundsvidenskab
inclusion Samfundsvidenskab
Denmark Samfundsvidenskab
supplement Samfundsvidenskab
privacy Samfundsvidenskab
Group Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2013 2016

Publikationer 2017 2019

  • 3 Rapport
  • 2 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Tidsskriftartikel
  • 1 Review (oversigtsartikel)

Assistive Learning Technologies for Learners with ADHD and ASD: a Review 2006-2016

Andersen, H. V. & Jensen, R. H. S., 22 feb. 2019, I : Læring og Medier (LOM). 11, 19

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Åben adgang
ADHD
learning
group work
autism
brain

Designing for users with special abilities and needs

Sorensen, E. K., Voldborg, H. & Jensen, R. H. S., 2019, (Under udarbejdelse) Emerging Practices and Technologies. Selander, S. & Brooks, E. I. (red.).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Promises and perils - the affordances of technology for promoting inclusion of learners in educational settings

Sorensen, E. K., Andersen, H. V. & Jensen, R. H. S., 2019, (Under udarbejdelse) Emerging practices and technologies. Selander, S., Brooks, E. I. & Dau, S. (red.). Routledge, Taylor & Francis Group

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

educational setting
inclusion
learning
education
UNO
24 Downloads (Pure)

PBL and mixed-background groups on Master’s programmes

Engen, M., Fallov, M. A., Jensen, R. H. S., Jensen, J. B. & Ravn, O., 2018, I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 6, 2, s. 71-90 20 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
learning
Group
student
teaching situation
experience

It-baseret inklusion af elever med udviklings- og opmærksomhedsproblemer i folkeskolen

Voldborg, H., Sorensen, E. K., De Lopez, K. M. J. & Jensen, R. H. S., 2017, 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 194 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Aktiviteter 2015 2017

  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Workshop: PBL as a unifying pedagogical model

Mie Engen (Foredragsholder), Julie Borup Jensen (Foredragsholder), Ole Ravn (Foredragsholder), Rune Hagel Skaarup Jensen (Foredragsholder), Mia Arp Fallov (Foredragsholder)
4 maj 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Fil

D4Learning International Conference

Rune Hagel Skaarup Jensen (Deltager)
17 nov. 201520 nov. 2015

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference