Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2001 2019

Filter
Bidrag til bog/antologi
2019

Student interdisciplinary practices in a PBL study environment

Hindhede, A. L., Martinussen, M. & Højbjerg, K., 2019, (Accepteret/In press) Framing Interdisciplinary Learning in Higher Education: Innovation and Change in Professional Education. S. (red.). Springer, (Innovation and Change in Professional Education).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

bachelor
student
interdisciplinarity
study program
praxeology

Transfer practices during acquired brain injury rehabilitation: a descent in the medical hierarchy

Højbjerg, K., Egerod, I. & Poulsen, I., feb. 2019, (Accepteret/In press) New dynamics of disability and rehabilitation: Interdisciplinary perspectives.. Palgrave Macmillan

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2018

At lære at agere i et sundhedsvæsen under forandring

Højbjerg, K. & Larsen, K., jul. 2018, Sundhedsvæsenet under forandring. Hundborg, S. (red.). 1 udg. København: Munksgaard , s. 9-34 25 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

2017

Kritiske teoriers analysekraft i rapport om sundhedsprofessionelles uddannelsesbehov

Larsen, K. & Højbjerg, K., aug. 2017, Kritiske perspektiver i helsefagene: Utdanning, yrkespraksis og forskning . Feiring, M., Juritzen, T. I., Knutsen, I. R. & Larsen, K. (red.). 1 udg. Oslo: Cappelen Damm, Bind 1. s. 21-48 28 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Tilbage til sagen

Tanggaard, L. & Højbjerg, K., 2017, Kritiske perspektiver i helsefagene : Utdanning, yrkespraksis og forskning. Feiring, M., Ruud Knutsen, I., I. Juritzen, T. & Larsen, K. (red.). 1 udg. Cappelen Damm Akademisk, Bind 1. s. 77-100 23 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
2014

Students’ Performative Strategies in the Practical part of Nursing Education: An international Collection of Ethnographic research on Learners Experiences

Højbjerg, K., 2014, Performativity in Education: An international Collection of Ethnographic research on learners' experiences. Bob Jeffrey, A. R. J. GB. (red.). 1 udg. Gloucestershire: E & E Publishing, s. 21-44 24 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

nursing
education
experience
student
learning process
2013

A Profession Perspective on Tehcno-Anthropological Identity

Højbjerg, K., 2013, What is Techno-Anthropology?. Børsen, T. & Botin, L. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 191-260 (Serie om Lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser/Series in Transformational Studies; Nr. 1, Bind 2).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2012

Pierre Bourdieus praktikteori udlagt gennem eksempler fra forskning i professionalisering af undervisningspraksis.

Højbjerg, K., 2012, Refleksiv praksis: Forskning i forandring. Bilfeldt, A., Bloch-Poulsen, J., Børsen, T., Gammelby, M., Højbjerg, K. & Juel Jacobsen, A. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, Bind 1. s. 44-67 (Serie om Lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser/Series in Transformational Studies; Nr. 1, Bind 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Refleksionens nødvendighed

Juel Jacobsen, A., Højbjerg, K., Gammelby, M. L., Bloch-Poulsen, J., Børsen, T. & Bilfeldt, A., 21 dec. 2012, Refleksiv praksis: Forskning i forandring. Bilfeldt, A., Bloch-Poulsen, J., Børsen, T., Gammelby, M. L., Højbjerg, K. & Jacobsen, A. J. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, Bind 1. s. 4-26 (Serie om Lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser/Series in Transformational Studies; Nr. 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review