• Rendsburggade 14, 1-428

    9000 Aalborg

    Danmark

20082021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Industry Automation and Information Engineering, Bachelor Degree

Philosophy of Science and Technology, Master Degree

Creativity in Engineering Practice, PhD Degree

Keywords

  • Sociologi og Sociale forhold

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 38 Lignende profiler
creativity Samfundsvidenskab
China Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
engineering Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
learning environment Samfundsvidenskab
humor Samfundsvidenskab

Projekter 2008 2021

Publikationer 2008 2019

A Large-scaled Survey on Group Differences and Predictive Factors of Undergraduate Students' Creative Personality in China

Gu, C., Wei, L., Zhou, C., Yang, S. & Zhou, Z., 2019, (Afsendt) I : Journal of Research in Personality.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

A Technological Context-Based Study on Craftsman’s Creativity

Zhang, H., Zhou, C. & Liu, C., 2019, (Accepteret/In press) Proceedings of XXIV World Congress of Philosophy : Learning To Be Human.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Developing Engineering Creativity in STEM Programmes in Chinese Universities

Zhou, C., 2019, Global Perspectives on Fostering Problem-Based Learning in Chinese Universities. Zhu, Z. & Zhou, C. (red.). IGI global, s. 273-293

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Developing Successfull Group Process in Interdisciplinary Projects

Zhou, C. & Kjær-Rasmussen, L. K., 2019, (Accepteret/In press) PBL and Interdisciplinarity in Higher Education. Springer, (ICPE book series).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Fostering Problem-Based Learning (PBL) in Chinese Universities for a Creative Society

Zhou, C. & Zhu, Z., 2019, Global Perspectives on Fostering Problem-Based Learning in Chinese Universities. Zhu, Z. & Zhou, C. (red.). IGI global, s. 1-31

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang

Priser

Best Paper Award

Chunfang Zhou (Modtager), 2018

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

Creativity
Innovation
Japan

Best Paper Award

Chunfang Zhou (Modtager), 2008

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

creativity
Japan
climate
Group
Society

Aktiviteter 2009 2019

2nd International Research Symposium on Problem Based Learning ´09

Chunfang Zhou (Oplægsholder)
3 dec. 20094 dec. 2009

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

2nd MIC Conference 2016

Chunfang Zhou (Oplægsholder)
14 sep. 201616 sep. 2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

7th ASEF Public Forum: Enabling Crossovers Creative Industries in Asia and Europe

Chunfang Zhou (Deltager)
18 okt. 2014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

ARTEMOCC 2015

Chunfang Zhou (Oplægsholder)
27 mar. 2015

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Presse/medie

Nyt om navne

Chunfang Zhou, Alireza Rezaniakolaei, Andrzej Grzegorz Adamczyk & Xijuan Chen

19/04/2013

1 element af mediedækning

Presse/medie

Ph.d.-grad

Chunfang Zhou & Mads Sønderkær

12/04/2013

2 elementer af mediedækning

Presse/medie