Foto af Mia Thyrre Sørensen

Mia Thyrre Sørensen

  • Rendsburggade 14

    9000 Aalborg

    Danmark

20162020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 21 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
facebook Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
pragmatics Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
group work Samfundsvidenskab
Group Samfundsvidenskab

Projekter 2017 2020

Publikationer 2016 2019

  • 4 Konferenceartikel i proceeding
  • 2 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Rapport
  • 1 Tidsskriftartikel

Designs for Learning as Springboards for Professional Development in Higher Education

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., jul. 2019, Networked Professional Learning: Emerging and equitable discourses for professional development. Switzerland: Springer, s. 111.127 (Research in Networked Learning, Bind 7).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

learning
education
teacher
research planning
resources
24 Downloads (Pure)

Sociale medier i undervisning og uddannelse: Potentialer og problematikker

Ryberg, T. & Sørensen, M. T., 20 maj 2019, I : Læring og Medier. 12, 21, s. 1-11 11 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Student groups as ‘adhocracies’ – challenging our understanding of PBL, collaboration and technology use

Ryberg, T., Sørensen, M. T. & Davidsen, J., 4 nov. 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Wang, S., Kolmos, A., Guerra, A. & Qiao, W. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 106-115 10 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Group
student
group work
learning
ability

Students’ experience with Dassault Systemes’ ILICE platform for PBL

Sørensen, M. T. & Pedersen, J. M., 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, WANG., KOLMOS, A., GUERRA, A. & Weifeng, QIAO. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 75-84 10 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

The teacher as designer? What is the role of ‘learning design’ in networked learning?

Konnerup, U., Ryberg, T. & Sørensen, M. T., 14 maj 2018, Proceedings of the 11th International Conference on Networked Learning 2018. Milan, B., Dohn, N. B., de Laat, M., Jandric, P. & Ryberg, T. (red.). s. 331-339 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
teacher
learning
field research
Values