Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
-
Computational Thinking som organisatorisk kapacitetsopbygningsudfordring i grundskolen
Misfeldt, M., Brink Allsopp, B., Møller, A. K., Brooks, E. & Spikol , D.
Projekter: Projekt › Andet
-
Fokus på digitalisering, kompetenceudvikling og kapacitetsopbygning
Ørngreen, R., Zander, P., Hansen, H. H., Knudsen, S. P., Brink Allsopp, B. & Møller, A. K.
01/08/2019 → 30/06/2023
Projekter: Projekt › Forskning
-
3D-lyd i lastbiler mod højresvingsulykker
Hammershøi, D., Christensen, F., Møller, A. K., Lahrmann, H. & Larsen, C. B.
01/09/2014 → 01/09/2017
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Bringing computational thinking to life through play
Kaup, C. F., Møller, A. K. & Brooks, E., apr. 2023, I: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering. 493, s. 95-112 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel i tidsskrift › Forskning
-
Children’s generative play with a combination of digital and analogue tools
Brooks, E. & Møller, A. K., okt. 2023, (Accepteret/In press) Creating Digitally. Lewis Brooks, A. (red.). Springer NaturePublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Collaboration Between Parents and Children Using Robots
Møller, A. K. & Kaup, C. F., 2023, Design, Learning, and Innovation: 7th EAI International Conference, DLI 2022, Faro, Portugal, November 21-22, 2022, Proceedings. Brooks, E., Sjöberg, J., Møller, A. K. & Edstrand, E. (red.). Springer, s. 55-67 13 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering (LNICST), Bind 493).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Design, Learning, and Innovation: 7th EAI International Conference, DLI 2022, Faro, Portugal, November 6-7, 2022, Proceedings
Brooks, E. (red.), Sjöberg, J. (red.), Møller, A. K. (red.) & Edstrand, E. (red.), apr. 2023, Springer. 183 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering, Bind 493).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Inddragelsen af børneperspektivet i evaluering af skoleparathed.
Højslet Schurer, M. & Møller, A. K., 25 aug. 2023, I: Cepra-Striben. 32, 4, s. 4 - 18 13 s., 32.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil