• Fibigerstræde 11, 19

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20122019

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Ph.D., International Marketing, Marketing, Branding, Consumer Behavior, Country-of- Origin Effect, Consumer Ethnocentrism

1 mar. 20116 nov. 2014

Dimissionsdato: 6 nov. 2014

M.Sc. International Business Economics

1 sep. 200830 jun. 2010

Dimissionsdato: 30 jun. 2010

Emneord

  • Erhvervsøkonomi og Handel
  • Erhverv, kultur og kommunikation

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 2 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

  • 1 Igangværende

IETN: International Entrepreneurship Network for PhD and PhD Supervisor Training

Turcan, R., Bujac, A., Taran, Y., Jørgensen, K. M., Laine, I., Kuivalainen, O., Servais, P., Dreher, R., Haseloff, G., Vissak, T. & Jakobsen, B. K.

01/09/201931/08/2022

Projekter: ProjektForskning

Publikationer

Country-of-origin Effect and Consumer Ethnocentrism of Romanian Consumers of a Danish Beer Brand

Bujac, A. I. & Lawson, L. G., jan. 2019, Exploring the Dynamics of Consumerism in Developing Nations. Gbadamosi, A. (red.). IGI global

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • ETHNOCENTRISM AND BUYING BEHAVIOUR OF DANISH CONSUMERS

    Bujac, A. I., Kuada, J. E. & Birkbak Thomsen, M., 2019, (Under udarbejdelse) I : European Journal of Marketing.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Marketing Solar Energy in Ghana: A Relational Perspective

    Kuada, J. E., Mensah, E., Bujac, A. I. & Bentzen, J. S., 2019, Exploring the Dynamics of Consumerism in Developing Nations. Gbadamosi, A. (red.). IGI global, s. 301-320 (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services (AMCRMES) Book Series).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • PBL Inter-Disciplinary and Inter-Institutional Project

    Bujac, A. & Turcan, R., apr. 2019

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notes

    Åben adgang
    Fil
    17 Downloads (Pure)

    THE IMPACT OF DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS ON CONSUMER ETHNOCENTRISM AND BRAND PERCEPTION IN ROMANIA

    Bujac, A. I., 2019, (Under udarbejdelse) I : Journal of Consumer Marketing.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  • Priser

    Danfoss Young Potential Award

    Bujac, Andreea (Modtager), 2009

    Pris: Øvrige priser

    Leonardo da Vinci Scholarship

    Bujac, Andreea (Modtager), jan. 2008

    Pris: Stipendier

    Aktiviteter

    • 9 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
    • 6 Organisering af eller deltagelse i konference
    • 3 Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter
    • 3 Værtskab for gæsteforsker

    The Impact of Demographics on Consumer Ethnocentrism and Brand Perception: A CEE country perspective

    Andreea Bujac (Foredragsholder)

    8 jul. 2020

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Academy of International Business 2020

    Andreea Bujac (Deltager)

    8 jun. 2020

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

    Academy of International Business

    Svetla Trifonova Marinova (Deltager), , Marin Marinov (Deltager), , Jonas Strømfeldt Eduardsen (Deltager), & Andreea Bujac (Deltager)

    24 jun. 201927 jun. 2019

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

    Søren Brogaard Jensen

    Andreea Bujac (Vært)

    12 feb. 2019

    Aktivitet: Værtskab for gæsteforskerVærtskab for gæsteforsker

    Journal of Brand Management (Tidsskrift)

    Andreea Bujac (Fagfællebedømmer)

    2019 → …

    Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

    Presse/medier

    Ph. d.-grad

    Andreea Bujac (Iacob)

    29/11/2014

    4 elementer af Mediedækning

    Presse/medie