20112018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Keywords

  • Uddannelse
  • Pædagogik og Læring
  • Kommunikation og Informatik

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Bangladesh Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
educational technology Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab
learning environment Samfundsvidenskab
innovation Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2011 2018

Integrated Resources and Training Facilitation: A Strategic Priority when Promoting ICT in Developing Countries

Khalid, M. S., Islam, K. & Nyvang, T., okt. 2013, I : Contemporary Educational Technology. 4, 4, s. 263-280 18 s., 3.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

developing country
purchase
resources
educational technology
educational institution

Application of Participatory Learning and Action Methods in Educational Technology Research A Rural Bangladeshi Case

Khalid, M. S. & Nyvang, T., 2013, Changing education through ICT in Developing Countries. Georgsen, M. & Zander, P-O. M. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 105-128 24 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

educational technology
lack
learning
stakeholder
school

From change agent to sustainable scaffolding?

Khalid, M. S. & Nyvang, T., 2014, Participation and Power: In Participatory Research and Action Research. Kristiansen, M. & Bloch-Poulsen, J. (red.). 1. udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 74-98 25 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser; Nr. 1, Bind 3).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

action research
Bangladesh
research project
stakeholder
research approach

A Theoretical Framework Mapping Barriers of Integrating and Adopting Educational Techonology

Khalid, M. S. & Buus, L., 2018, (Afsendt) I : Research and Practice in Technology Enhanced Learning. 20 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Aktiviteter 2014 2014

  • 2 Konferenceoplæg
  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference

The 13th European Conference on e‐Learning

Md. Saifuddin Khalid (Oplægsholder)
29 okt. 201431 okt. 2014

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil

D4Learning International Conference

Md. Saifuddin Khalid (Arrangør)
dec. 2014dec. 2015

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Global Wireless Summit 2014

Md. Saifuddin Khalid (Oplægsholder)
14 maj 2014

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil

Presse/medie

Ph.d.-grad

Md. Saifuddin Khalid

08/05/2014

4 elementer af mediedækning

Presse/medie

Han er venlig over for alle

Md. Saifuddin Khalid

06/09/2016

1 element af mediedækning

Presse/medie

Årets underviser på HUM er empatisk og engageret

Md. Saifuddin Khalid

18/04/2016

5 elementer af mediedækning

Presse/medie