Foto af Giajenthiran (Kalle) Velmurugan
  • Fredrik Bajers Vej 7, D, D1-201

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

  • Fredrik Bajers Vej 7, D, D1-203

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20172020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 16 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
electronic learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
engineering Samfundsvidenskab
evaluation Samfundsvidenskab
scenario Samfundsvidenskab
open access Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab

Projekter 2017 2020

Publikationer 2017 2019

Student centered problem construction

Velmurugan, G. K., jul. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

Student-Centred problem identification as a way of constructing engaging problems for students?

Velmurugan, G. K., jul. 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

The material is political: Resisting material agency

Thorndahl, K. L., Velmurugan, G. K. & Johansson, N., 2019, Proceedings of Fifteenth International Congress of Quali­tative Inquiry. International Congress Qualitative Inquiry

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Active Learning On-Line: a challenge explored

Velmurugan, G., Dahms, M. L., Holgaard, J. E., Kolmos, A. & Ryberg, T., 1 jan. 2018, Proceedings of the PAEE/ALE’2018, 10th International Symposium Project Approaches in Engineering Education, PAEE, and 15th Workshop on Active Learning in Engineering Education, ALE, 28 February-2 March 2018, Brasilia, Brazil. University of Minho, Bind 8. s. 223-231 9 s. (International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE), Bind 8).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
learning
electricity supply
classroom
Teaching
learning theory

The multicultural group work: a challenge explored by students

Spliid, C. M., Dahms, M. L., Velmurugan, G. & Pedersen, J. M., 2018. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Aktiviteter 2017 2017

  • 1 Konferenceoplæg

Industry-Academia Collaboration: Is Problem-Based Learning the answer?

Giajenthiran (Kalle) Velmurugan (Foredragsholder), Mona Lisa Dahms (Foredragsholder)
26 sep. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg