20072019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Emneord

  • Pædagogik og Læring
  • Problembaseret Læring

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
learning environment Samfundsvidenskab
engineering Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
computer science Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2007 2019

Vejledning og IT-platform: PBL Exchange

Hüttel, H., Gnaur, D. & Nørmark, K.

01/02/201701/05/2018

Projekter: ProjektForskning

BT: Beyond technology in primary schools: the role of technology ownership in different subjects and the impact on pedagogy

Otrel-Cass, K., Gnaur, D., Bruun, M. H., Poulsen, B., Kristensen, C., Olesen, M. M., Hohti, R., Ruckenstein, M., Stenberg, K., Hartell, E., Seery, N., Björk, H. & Wiklund , G.

01/09/201631/08/2019

Projekter: ProjektForskning

Time to Learn. Exploring workplace learning affordances in call centres

Gnaur, D.

01/08/200731/07/2010

Projekter: ProjektForskning

Fil

Publikationer 2010 2019

A Web-Based Platform for Competence Development in PBL Supervision

Hüttel, H. & Gnaur, D., 2019, I : International Journal of E-Collaboration. 15, 3, s. 20-33 14 s., 2.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

supervision
expert
experience
community

Flipped Classroom: A Renewal Opportunity or a Pedagogical Cul-De-Sac?

Gnaur, D., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning: ECEL 2019 Copenhagen. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, s. 176-184 8 s. ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Meeting Online to Reduce Carbon Emissions and to Emphasise Values in Life and at Work

Ørngreen, R., Gnaur, D. & Henningsen, B. S., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning . Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Values
costs
sustainability
leadership
digitalization
Teaching
Problem-Based Learning

A New Platform for Question-Based Sharing of Supervision Competencies in Problem-Based Learning

Hüttel, H., Gnaur, D., Klostergaard, A. H. & Blegmand, G., 4 sep. 2018, Collaboration and Technology: 24th International Conference, CRIWG 2018, Costa de Caparica, Portugal, September 5-7, 2018, Proceedings. Rodrigues, A., Fonseca, B. & Preguiça, N. (red.). Springer, s. 177-184 8 s. (Lecture Notes in Computer Science (LNCS), Bind 11001).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Teaching
Problem-Based Learning

Aktiviteter 2010 2013

  • 2 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Basic Course in Problem Based Learning

Dorina Gnaur (Arrangør)
20132014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Basic course in University Pedagogy

Dorina Gnaur (Arrangør)
20112014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

3 years in Bhutan - A different tale of happiness: A personal account of the ideal of Gross National Happiness in Bhutan

Dorina Gnaur (Foredragsholder)
20102014

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed