Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Keywords

  • Pædagogik og Læring
  • Problembaseret Læring

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 92 Lignende profiler
learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
learning environment Samfundsvidenskab
Students Teknik og materialevidenskab
engineering Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
Teaching Teknik og materialevidenskab
computer science Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2007 2019

BT: Beyond technology in primary schools: the role of technology ownership in different subjects and the impact on pedagogy

Otrel-Cass, K., Gnaur, D., Bruun, M. H., Poulsen, B., Kristensen, C., Olesen, M. M., Hohti, R., Ruckenstein, M., Stenberg, K., Hartell, E., Seery, N., Björk, H. & Wiklund , G.

01/09/201631/08/2019

Projekter: ProjektForskning

Vejledning og IT-platform: PBL Exchange

Hüttel, H., Gnaur, D. & Nørmark, K.

01/02/201701/05/2018

Projekter: ProjektForskning

Time to Learn. Exploring workplace learning affordances in call centres

Gnaur, D.

01/08/200731/07/2010

Projekter: ProjektForskning

Fil

Publikationer 2010 2018

A New Platform for Question-Based Sharing of Supervision Competencies in Problem-Based Learning

Hüttel, H., Gnaur, D., Klostergaard, A. H. & Blegmand, G., 4 sep. 2018, Collaboration and Technology: 24th International Conference, CRIWG 2018, Costa de Caparica, Portugal, September 5-7, 2018, Proceedings. Rodrigues, A., Fonseca, B. & Preguiça, N. (red.). Springer, s. 177-184 8 s. (Lecture Notes in Computer Science (LNCS), Bind 11001).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Teaching
Problem-Based Learning

Building a new Community Around a Platform for Developing PBL Competences

Huttel, H. & Gnaur, D., nov. 2018, Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning. Ntalianis, K., Andreatis, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, s. 161-169

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Digital Pedagogical Signature: Enhancing the Pedagogy of the Profession

Gnaur, D., 2018, ECEL 2018: 17th European Conference on e-Learning. Ntalianis, K., Andreatos, A. & Sgouropoulou, C. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 153-160 8 s. ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Engineering Education in Higher Education in Europe

Corlu, M. S., Svidt, K., Gnaur, D., Lavi, R., Borat, O. & Çorlu, M. A., 2018, Cognition, Metacognition, and Culture in STEM Education: Learning, Teaching and Assessment. Dori, Y. J., Mevarech, Z. R. & Baker, D. R. (red.). Springer, s. 241-259 (Innovations in Science Education and Technology; Nr. 24).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

engineering
knowledge society
historical development
Denmark
Turkey
Åben adgang
Fil
Blended Learning
classroom
Teaching
video
teacher

Aktiviteter 2010 2013

  • 2 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Basic Course in Problem Based Learning

Dorina Gnaur (Arrangør)
20132014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Basic course in University Pedagogy

Dorina Gnaur (Arrangør)
20112014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

3 years in Bhutan - A different tale of happiness: A personal account of the ideal of Gross National Happiness in Bhutan

Dorina Gnaur (Foredragsholder)
20102014

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed