• Kroghstræde 3, -

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20102018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2010 2018

2018

Funk jamming in New Orleans: Musical interaction in practice and theory

Brinck, L., 1 aug. 2018, I : International Journal of Music Education. 36, 3, s. 430-446 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

musician
interaction
Teaching
research process
dance
2017
2 Citationer (Scopus)

Jamming and learning: analysing changing collective practice of changing participation

Brinck, L., 2017, I : Music Education Research. 19, 2, s. 214-225 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

recording
participation
musician
learning
music
2016
3 Citationer (Scopus)
1 Downloads (Pure)

Embracing the unpredictable: Leadership, learning, changing practice

Brinck, L. & Tanggaard, L., 5 sep. 2016, I : Human Resource Development International. 19, 5, s. 374–387 13 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2014
4231 Downloads (Pure)

Ways of the Jam: Collective and improvisational perspectives on learning

Brinck, L., 1 jul. 2014, Department of Communication and Psychology, Aalborg University. 228 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Fil
2013
636 Downloads (Pure)

Tværkunstneriske Læringsmiljøer: Et udviklingsprojekt mellem kunstskolerne på Holmen

Brinck, L. & Skov, P., 28 apr. 2013, 1 udg. Holmen, København K.: CAKI Center for Anvendt Kreativitet og Innovation .

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Åben adgang
Fil
2012

Bringing Drumsticks to Funerals. Jamming as Learning

Brinck, L., 2012, I : Nordiske Udkast. 40, 2

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Mere flamme, mindre citron

Brinck, L., Marstal, H. & Tanggaard, L., 13 mar. 2012, I : Information. 2 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

2011

Kollegial supervision med en kunstnerisk tilgang

Brinck, L., 2011, Kollegial supervision : Som udviklingsredskab i undervisningskulturer. Leth Andersen, H. & Bager, L. T. (red.). Aarhus Universitetsforlag

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2010

Læring som improviseret udvikling af praksis

Brinck, L., 2010

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningpeer review