Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Keywords

  • Uddannelse
  • Kulturelle tekststudier
  • Pædagogik og Læring
  • Den åbne skole
  • Kunstnesriske læreprocesser
  • Medieforskning

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede ord, som definerer de vigtigste emner fra hver enkelt forsker.

art Samfundsvidenskab
creativity Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
educator Samfundsvidenskab
emotion Samfundsvidenskab
learning process Samfundsvidenskab
artist Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2001 2021

Artists, Creativity and Learning

Chemi, T., Jensen, J. B. & Hersted, L.

01/08/201201/12/2014

Projekter: ProjektForskning

Kulturens Laboratorium

Chemi, T.

01/01/201630/06/2017

Projekter: ProjektForskning

Odin Teatrets pædagogik

Chemi, T. & Christoffersen, E. E.

14/08/201431/10/2017

Projekter: ProjektForskning

ALL: Artist-Led Learning in Higher Education

Chemi, T., Firing, K., Owens, A., Passila, A., Thorkelsdottir, R., Neilson, A. & De Molli, F.

01/09/201831/08/2021

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 1993 2019

Serendipitetens Rum: Odin Teatrets Laboratorium

Chemi, T. & Christoffersen, E. E., 2018, 1 udg. Aarhus: Klim. 292 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Distributed Problem-Solving: How Artists’ Participatory Strategies Can Inspire Creativity in Higher Education

Chemi, T., 2016, Handbook of Research on Creative Problem-Solving Skill Development in Higher Education. Zhou, C. (red.). IGI global, s. 139-157 19 s. (The Advances in Higher Education and Professional Development (AHEPD) Book Series ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

artist
creativity
education
myth
problem group

Science and the Arts: Curriculum Integration, Learning, and Emotions in Schools

Chemi, T., 2017, Exploring Emotions, Aesthetics and Wellbeing in Science Education Research. Bellocchi, A., Quingley, C. & Otrel-Cass, K. (red.). 2017 udg. Springer, Bind 13. s. 203-218 16 s. (Cultural Studies of Science Education, Bind 13).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

emotion
art
curriculum
science
school

Teaching artfully: On encountering the unknown in higher education

Chemi, T., 2016, I : Visual Inquiry: Learning & Teaching Art. 5, 1, s. 67-76 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

educator
Teaching
Denmark
reward
metaphor

Teaching Creatively in Higher Education: Bridging Theory and Practice

Chemi, T. & Zhou, C., 2016, 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 35 s. (Higher Education Practices Series; Nr. 1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Teaching
education
teaching method
creativity
teacher

Priser

Bevilling fra Lillian og Dan Finks Fond

Tatiana Chemi (Modtager), 2013

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

Puns

Aktiviteter 1994 2019

Advisory board Projekt Nye Horisonter, Opgang2 (Ekstern organisation)

Tatiana Chemi (Medlem)
2014 → …

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

Altamira Studio Teater (Ekstern organisation)

Tatiana Chemi (Formand)
2018 → …

Aktivitet: MedlemskabBestyrelsesarbejde i virksomhed, forening eller organisation

ARiEL - Arts in Education and Learning (Ekstern organisation)

Tatiana Chemi (Medlem)
2011 → …

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe

Arts Based Methods Reflexivity Network (Ekstern organisation)

Tatiana Chemi (Medlem)
2015 → …

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe

ArtsIT Conference 7th-9th December 2011 (Ekstern organisation)

Tatiana Chemi (Medlem)
7 dec. 20119 dec. 2011

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg