Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Eksterne ansættelser

Professor 2, Oslo Metropolitan University

1 aug. 20171 aug. 2019

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 77 Lignende profiler
mathematics Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
curriculum Samfundsvidenskab
research practice Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2009 2021

Programering i Matematiklyftet

Misfeldt, M.

01/05/201701/06/2018

Projekter: ProjektRådgivende projekt

Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler

Svensson, L. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.

01/10/201630/04/2017

Projekter: ProjektForskning

KDIM: Bedre kvalitet i dansk og matematik

Misfeldt, M. & Hanghøj, T.

01/04/201631/12/2018

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2002 2019

Adapting implementation research frameworks for mathematics education

Thomas Jankvist, U., Sánchez Arguilar, M., Dreyøe, J. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceedings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Designing inquiry-based teaching at scale: Central factors for implementation

Larsen, D. M., Lindhart, B. K., Hjelmborg, M. D., Dreyøe, J., Michelsen, C. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceedings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

32 Downloads (Pure)

Material representations in mathematical research practice

Willum Johansen, M. & Misfeldt, M., 2019, I : Synthese. s. 1-21 21 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Fil
research practice
enculturation
Mathematicians
Research Practice
qualitative interview

Surveying teachers’ conception of programming as a mathematics topic following the implementation of a new mathematics curriculum

Misfeldt, M., Szabo, A. & Helenius, O., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceedings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Aktiviteter 2009 2018

4th International Conference on Designs for Learning

Morten Misfeldt (Deltager)
7 maj 2014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

7th European Summer University on the History and Epistemology in Mathematics Education

Morten Misfeldt (Arrangør)
14 jul. 201418 jul. 2014

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Arbejdsgruppe for styrkelse af professionshøjskolernes faglige miljøer gennem bedre understøttelse af Center for Undervisningsmidler (CFU) i forsknings- og udviklingsaktiviteter (Ekstern organisation)

Morten Misfeldt (Medlem)
1 nov. 20131 mar. 2014

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

at følge tilblivelsen af matematiske objekter

Morten Misfeldt (Foredragsholder)
28 sep. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Computational Technology: Historical and philosophical approaches to technics and technology in mathematics and mathematics education: Plenary Panel Debate

Morten Misfeldt (Paneldeltager)
16 jul. 2014

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Presse/medie

Forskere: Godt, at målstyringen rulles baglæns

Jens Rasmussen & Morten Misfeldt

11/04/2019

2 elementer af mediedækning

Presse/medie

Forsker: Teknologien løber fra lærernes kompetencer

Morten Misfeldt

09/04/2019

1 element af mediedækning

Presse/medie

Skak i skolen gør børn bedre til matematik

Morten Misfeldt

24/01/2018

1 element af mediedækning

Presse/medie