Foto af Torsten Conrad

Torsten Conrad

MA in Leadership

  • Kroghstræde 3

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20122018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Projekter 2012 2014

Publikationer 2012 2018

  • 3 Bidrag til bog/antologi
  • 2 Tidsskriftartikel
  • 1 Bog
  • 1 Konferenceabstrakt i proceeding

Femfaktorconsulting: Fem arbejdsprincipper for udviklingskonsulentarbejde, der skaber resultater og effekter

Molly-Søholm, T., Elmholdt, C. W., Conrad, T., Dahl, K., Nielsen, K. M., Bäckström, S. & Baandrup Nielsen, N., mar. 2018, I : Erhvervspsykologi. 16, 1, s. 4-23 21 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Intentionalitet og uforudsigelighed: Evidensbaseret implementering i en pædagogisk kontekst

Conrad, T., 2015, Evidens i pædagogens praksis: En introduktion. Næsby, T. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, s. 92-120 (Den professionelle pædagog).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.

Conrad, T., 21 maj 2014, En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher?. Ryghaug, T. (red.). NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014 udg. Programme for Teacher Education, NTNU, s. 80-81 2 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskning

Ledelse der giver mening

Conrad, T., mar. 2014, I : Skolen i Morgen - Tidsskrift for skoleledere. 17. årgang, Nr. 6, s. 3-8 6 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Ledelsens rolle i implementeringen af folkeskolereformen

Conrad, T., maj 2014, Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. Conrad, T. & Engsig, T. (red.). Aalborg: UCN Forlag, s. 32-48 17 s. (UCN Seriehæfte; Nr. no. 8 maj 2014).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Presse/medie