Projekter pr. år
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Ph.d.-projekt: Fra ny viden til ny praksis – en analyse af implementering af inklusion i praksis.
01/01/2012 → 31/12/2014
Projekter: Projekt › Ph.d.-projekt
-
Femfaktorconsulting: Fem arbejdsprincipper for udviklingskonsulentarbejde, der skaber resultater og effekter
Molly-Søholm, T., Elmholdt, C. W., Conrad, T., Dahl, K., Nielsen, K. M., Bäckström, S. & Baandrup Nielsen, N., mar. 2018, I: Erhvervspsykologi. 16, 1, s. 4-23 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Intentionalitet og uforudsigelighed: Evidensbaseret implementering i en pædagogisk kontekst
Conrad, T., 2015, Evidens i pædagogens praksis: En introduktion. Næsby, T. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, s. 92-120 (Den professionelle pædagog).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.
Conrad, T., 21 maj 2014, En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher?. Ryghaug, T. (red.). NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014 udg. Programme for Teacher Education, NTNU, s. 80-81 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceabstrakt i proceeding › Forskning
-
Ledelse der giver mening
Conrad, T., mar. 2014, I: Skolen i Morgen - Tidsskrift for skoleledere. 17. årgang, Nr. 6, s. 3-8 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
-
Ledelsens rolle i implementeringen af folkeskolereformen
Conrad, T., maj 2014, Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer. Conrad, T. & Engsig, T. (red.). Aalborg: UCN Forlag, s. 32-48 17 s. (UCN Seriehæfte; Nr. no. 8 maj 2014).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Presse/medier
-
JobFirst afslutningsseminar: Succeskriterierne for projektet kom på bordet
17/11/2017
1 element af Mediedækning
Presse/medie