20032021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

student Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
coproduction Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
Jordan Samfundsvidenskab
innovation Samfundsvidenskab
science Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2007 2021

Publikationer 2003 2019

44 Downloads (Pure)

Bringing Open Data into Danish Schools and its Potential Impact on School Pupils

Saddiqa, M., Rasmussen, L. L. L. M. M., Magnussen, R., Larsen, B. & Pedersen, J. M., 20 aug. 2019, Proceedings of the 15th International Symposium on Open Collaboration (OpenSym '19). Association for Computing Machinery, 10 s. 9

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
pupil
school
teacher
private institution
public institution

Educating for co-production of community-driven knowledge

Magnussen, R., Hamann, V. D. & Stensgaard, A. G., 2019, (Accepteret/In press) I : Electronic Journal of E-Learning.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

coproduction
Students
community
resident
school

Educating for co-production of community-driven knowledge

Magnussen, R., Dalby Hamann, V. & Gro Stensgaard, A., sep. 2019, I : Electronic Journal of E-Learning. 17, 3, s. 222-233 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

coproduction
Students
community
resident
school

Enterprise Architecture Oriented Requirements Engineering for the Design of a School Friendly Open Data Web Interface

Saddiqa, M., Kirikova, M., Magnussen, R., Larsen, B. & Pedersen, J. M., 31 dec. 2019, I : Complex Systems Informatics and Modeling Quarterly. 21, s. 1-20 20 s., 121.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Requirements engineering
Industry
Innovation

Games in Innovation Education: Simulated vs authentic gamified participation

Magnussen, R., 2019, IGI global. 11 s. (IGI Global books).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

innovation
participation
education
scenario
learning situation

Aktiviteter 2019 2019

  • 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Community Drive Seminar

Stine Ejsing-Duun (Deltager), Rikke Magnussen (Arrangør)
24 okt. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende