Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 51 Lignende profiler
ADHD Samfundsvidenskab
inclusion Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
learning process Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
self-efficacy Samfundsvidenskab
deficit Samfundsvidenskab
participation Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2013 2016

Publikationer 2013 2019

Assistive Learning Technologies for Learners with ADHD and ASD: a Review 2006-2016

Andersen, H. V. & Jensen, R. H. S., 22 feb. 2019, I : Læring og Medier (LOM). 11, 19

Publikation: Bidrag til tidsskriftReview (oversigtsartikel)Forskningpeer review

Åben adgang
ADHD
learning
group work
autism
brain
inclusion
ADHD
school
functionality
new technology

Designing for users with special abilities and needs

Sorensen, E. K., Voldborg, H. & Jensen, R. H. S., 2019, (Under udarbejdelse) Emerging Practices and Technologies. Selander, S. & Brooks, E. I. (red.).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Digital dialogic negotiation of meaning in teacher practices for inclusion and empowerment

Voldborg, H. & Sorensen, E. K., 2019, (Afsendt) I : Journal of Learning for Development - JL4D.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Promises and perils - the affordances of technology for promoting inclusion of learners in educational settings

Sorensen, E. K., Andersen, H. V. & Jensen, R. H. S., 2019, (Under udarbejdelse) Emerging practices and technologies. Selander, S., Brooks, E. I. & Dau, S. (red.). Routledge Taylor & Francis Group

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

educational setting
inclusion
learning
education
UNO

Aktiviteter 2013 2017

  • 11 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter
  • 1 Andet

1st EAI International Conference on Design, Learning & Innovation

Hanne Voldborg (Deltager)
2 maj 20164 maj 2016

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

9th EDEN Research Workshop (RW9)

Hanne Voldborg (Deltager)
4 okt. 20166 okt. 2016

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Best Practice Award: European Distance and E-Learning Network 2015 Annual Conference

Hanne Voldborg (Deltager)
9 jun. 201512 jun. 2015

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Best Research Paper Award

Hanne Voldborg (Deltager)
9 jun. 201512 jun. 2015

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Cepra-Striben (Tidsskrift)

Hanne Voldborg (Fagfællebedømmer)
2016 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning