Billede af Mette Møller Jeppesen

Mette Møller Jeppesen

Kandidat i Socialt arbejde

  • Rendsburggade 14, 1425

    9000 Aalborg

    Danmark

20192020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer

  • 3 Tidsskriftartikel
  • 1 Bog
  • 1 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Konferenceartikel i proceeding

Bildung at the Technical High School

Bidragets oversatte titel: Dannelse på Teknisk Gymnasium Møller Jeppesen, M. & Henriksen, L. B., 1 maj 2020, (Afsendt) I : NorDiNa: Nordic Studies in Science Education. 22 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Projektarbejdet - Teknologi og Teknikfag

Møller Jeppesen, M., Henriksen, L. B., Routhe, H. W. & Slot Kristensen, R. (red.), 27 jan. 2020, 1 udg. Århus: Systime Academic. 170 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

The role of the teacher in a PBL teaching process

Bidragets oversatte titel: Lærerens rolle i en PBL-undervisningsprocesMøller Jeppesen, M., Routhe, H. W., Slot Kristensen, R. & Prip, J., 18 aug. 2020, The role of the teacher in a PBL teaching process. 16 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

The role of the teacher in a PBL teaching process

Møller Jeppesen, M., Routhe, H. W., Slot Kristensen, R. & Prip, J., 2020, Educate for the future: PBL, Sustainability and Digitalisation 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Winther, M. & Chen, J. (red.). 1 udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 439-452 14 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil

“Agree to disagree”: Technology teachers’ perceptions and practices of problem-based learning (PBL) in the Danish higher technical examination programme (HTX)

Bidragets oversatte titel: Enige i at være uenige: Teknologilæreres opfattelse og praksis med problembaseret læring (PBL) på Teknisk Gymnasium (HTX)Møller Jeppesen, M., 24 jan. 2020, (Afsendt) I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 16 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Aktiviteter

  • 3 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 2 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe

Nordjysk Uddannelseskonference 202

Mette Møller Jeppesen (Deltager) & Lykke Brogaard Bertel (Deltager)

12 nov. 2020

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Actor_reality Construction Conference

Mette Møller Jeppesen (Deltager)

1 okt. 20202 okt. 2020

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

FIP 1920-11 Teknologi

Mette Møller Jeppesen (Deltager) & Rikke Slot Kristensen (Deltager)

12 mar. 2020

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Uddannelsesrådets seminar for alle aktører i Teoretisk Pædagogikum

Mette Møller Jeppesen (Deltager)

3 mar. 20204 mar. 2020

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Den 4. fagdidaktiske dag - Teoretisk pædagogikum

Mette Møller Jeppesen (Deltager), Pernille Kaltoft (Deltager) & Lars Bo Henriksen (Deltager)

27 jan. 2020

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende