Billede af Mette Møller Jeppesen

Mette Møller Jeppesen

Kandidat i Socialt arbejde

  • Rendsburggade 14, 1425

    9000 Aalborg

    Danmark

20192020

Research output per year

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

  • 2 Tidsskriftartikel
  • 1 Bog
  • 1 Konferenceartikel i proceeding
2020

Projektarbejdet - Teknologi og Teknikfag

Møller Jeppesen, M., Henriksen, L. B., Routhe, H. W. & Slot Kristensen, R. (red.), 27 jan. 2020, 1 udg. Århus: Systime Academic. 170 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningpeer review

“Agree to disagree”: Technology teachers’ perceptions and practices of problem-based learning (PBL) in the Danish higher technical examination programme (HTX)

Bidragets oversatte titel: Enige i at være uenige: Teknologilæreres opfattelse og praksis med problembaseret læring (PBL) på Teknisk Gymnasium (HTX)Møller Jeppesen, M., 24 jan. 2020, (Afsendt) I : Journal of Problem Based Learning in Higher Education. 16 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2019

Bildung at the Technical High School

Bidragets oversatte titel: Dannelse på Teknisk Gymnasium Møller Jeppesen, M. & Henriksen, L. B., 8 maj 2019, (Afsendt) Bildung at the Technical High School. 22 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Language as a decisive factor for Action Research: Reflections on challenges encountered in an action research project and the centrality of language, dialogue, and conceptualisation to overcoming such challenges

Bidragets oversatte titel: Sprog som en afgørende faktor for Aktionsforskning : Reflektioner over udfordringer, jeg er stødt på i et aktionsundersøgelsesprojekt, og centraliteten i sprog, dialog og konceptualisering til at overvinde sådanne udfordringerMøller Jeppesen, M., 20 dec. 2019, (Afsendt) I : Qualitative Research in Organizations and Management. 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review