Foto af Andreas Lindenskov Tamborg
  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 3104

    2450 København SV

    Danmark

20142019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 33 Lignende profiler
electronic learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
mathematics Samfundsvidenskab
curriculum Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
resources Samfundsvidenskab
learning objective Samfundsvidenskab
planning Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2014 2017

Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler

Svensson, L. S. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.

01/10/201630/04/2017

Projekter: ProjektForskning

DUL: Digitalt Understøttede Læringsmål

Misfeldt, M., Bundsgaard, J. & Tamborg, A. L.

19/05/201413/01/2016

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2014 2019

Ability Maps in the Context of Curriculum Research

Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M., Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Brink Allsopp, B., 2019, Congress of European Mathemematics Education.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker

Tamborg, A. L. & Allsopp, B. B., 2019, I : LearningTech.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Modes of Teacher Participation in the Digitalization of School

Dirckinck-Holmfeld, L., Ipsen, B. J., Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Brink Allsopp, B. & Misfeldt, M., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 64-71 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Organizational and Pedagogical Implications of Implementing Digital Learning Platforms in Danish Compulsory Schools

Tamborg, A. L., 5 jul. 2019, Aalborg Universitetsforlag. 147 s. (Aalborg Universitet. Det Humanistiske Fakultet. Ph.D.-Serien).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil