Foto af Andreas Lindenskov Tamborg
  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 3104

    2450 København SV

    Danmark

20142019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 42 Lignende profiler
electronic learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
mathematics Samfundsvidenskab
curriculum Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
resources Samfundsvidenskab
learning objective Samfundsvidenskab
planning Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2014 2017

Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler

Svensson, L. S. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.

01/10/201630/04/2017

Projekter: ProjektForskning

DUL: Digitalt Understøttede Læringsmål

Misfeldt, M., Bundsgaard, J. & Tamborg, A. L.

19/05/201413/01/2016

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2014 2019

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker

Tamborg, A. L. & Allsopp, B. B., 2019, (Ikke-udgivet) Learning Tech.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Planlægning med læringsplatforme: kollaboration og didaktiske valg

Kiær, K. & Tamborg, A. L., 2019, (Afsendt) Titel. Dafolo Forlag A/S

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Åben adgang
electronic learning
mathematics
curriculum
Teaching
teacher

Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde

Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Gissel, S. T. & Misfeldt, M., 2019, (Afsendt) Titel. Dafolo Forlag A/S

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling