Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Netværk
Projekter
- 1 Afsluttet
-
PBL Future
Kolmos, A., Ryberg, T., Stentoft, D., Andreasen, L. B., Kofoed, L. B., Otrel-Cass, K., Clausen, N. R., Bertel, L. B., Velmurugan, G., Sørensen, M. T., Boelt, A. M., Bruun-Pedersen, J. R., Kristensen, N. S., Scholkmann, A., Tretow-Fish, T. A. B., Lolle, E. L. & Christensen, L. L.
01/11/2017 → 01/11/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Participant Direction
Boelt, A. M. & Clausen, N. R., 2023, PBL in a Digital Age. Kolmos, A. & Ryberg, T. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 39-52 (Studies into Problem Based Learning in Higher Education; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
A Literature Study on Experiential Collaborative e-Learning Based on ECEL Articles
Gyldendahl Jensen, C., Otto, S., Dau, S., Clausen, N. R., Andersen, T. & Bertel, L. B., 27 okt. 2022, Proceedings of the 21st European Conference on e-Learning - ECEL 2022. Fotaris, P. & Blake, A. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 128-136 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil12 Downloads (Pure) -
Dilemmaer i translation og transformation af erfaringsbaserede kollaborative læringsformer til digitale læringsplatforme
Gyldendahl Jensen, C., Dau, S., Clausen, N. R., Ryberg, T. & Bertel, L. B., jun. 2022, I: Læring og Medier. 15, 25, 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil25 Downloads (Pure) -
Envisioning scenarios in designs for Networked Learning: Unfolding value tensions between technology and social learning
Gyldendahl Jensen, C., Clausen, N. R., Dau, S., Bertel, L. B. & Ryberg, T., 2022, Networked Learning 2022: Proceedings for the Thirteenth Intermational Conference on Networked Learning. Jaldemark, J., Håkansson Lindqvist, M., Mozelius, P., Öberg, L. M., De Laat, M., Dohn, N. B. & Ryberg, T. (red.). 10 s. (The International Conference on Networked Learning; Nr. 13).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil46 Downloads (Pure) -
Gender differences in engineering students’ understanding of professional competences and career development in the transition from education to work
Chen, J., Kolmos, A. & Clausen, N. R., 8 aug. 2022, (E-pub ahead of print) I: International Journal of Technology and Design Education. 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Aktiviteter
-
Experiences from implementation of a flipped and integrated semester structure and supporting baseline studies
Nicolaj Riise Clausen (Oplægsholder), Anders Melbye Boelt (Oplægsholder) & Nanna Svarre Kristensen (Oplægsholder)
18 aug. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Journal of Problem Based Learning in Higher Education (Tidsskrift)
Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
2021 → …Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
8th International Research Symposium on Problem-Based Learning, IRSPBL 2021 (Begivenhed)
Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
2021Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
IRSPBL 2020: Educate for the Future: PBL, Sustainability and Digitalisation (Begivenhed)
Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
18 aug. 2020Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Baseline surveys and Self-Directed Learning in PBL
Nicolaj Riise Clausen (Foredragsholder)
12 jul. 2019 → 13 jul. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg