Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Netværk
Projekter
- 1 Afsluttet
-
PBL Future
Kolmos, A., Ryberg, T., Stentoft, D., Andreasen, L. B., Kofoed, L. B., Otrel-Cass, K., Clausen, N. R., Bertel, L. B., Velmurugan, G., Sørensen, M. T., Boelt, A. M., Bruun-Pedersen, J. R., Kristensen, N. S., Scholkmann, A., Tretow-Fish, T. A. B., Lolle, E. L. & Christensen, L. L.
01/11/2017 → 01/11/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Dilemmaer i translation og transformation af erfaringsbaserede kollaborative læringsformer til digitale læringsplatforme
Gyldendahl Jensen, C., Dau, S., Clausen, N. R., Ryberg, T. & Bertel, L. B., jun. 2022, I: Læring og Medier. 15, 25Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil1 Downloads (Pure) -
Envisioning scenarios in designs for Networked Learning: Unfolding value tensions between technology and social learning
Gyldendahl Jensen, C., Clausen, N. R., Ryberg, T., Dau, S. & Bertel, L. B., 2022, Networked Learning 2022.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil1 Downloads (Pure) -
Revitalizing the Oddi Continuing Learning Inventory
Clausen, N. R. & Hansen, C. D., jun. 2022, I: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 21, 5Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil1 Downloads (Pure) -
Analysing self-directed learning at iron range engineering: Framework and preliminary findings
Clausen, N. R., Ulseth, R. & Johnson, B., 2021, Transforming PBL Through Hybrid Learning Models: Timely Challenges and Answers in a (Post)-Pandemic Perspective and Beyond. Aalborg Universitetsforlag, s. 3-12 10 s. (International Research Symposium on PBL).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
EXPERIENCES FROM IMPLEMENTATION OF A FLIPPED AND INTEGRATED SEMESTER STRUCTURE AND SUPPORTING BASELINE STUDIES
Boelt, A. M., Kristensen, N. S. & Clausen, N. R., 2021, Transforming PBL Through Hybrid Learning Models: Timely Challenges and Answers in a (Post)-Pandemic Perspective and Beyond. Aalborg Universitetsforlag, s. 353-356 (International Research Symposium on PBL).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Aktiviteter
-
Experiences from implementation of a flipped and integrated semester structure and supporting baseline studies
Nicolaj Riise Clausen (Oplægsholder), Anders Melbye Boelt (Oplægsholder) & Nanna Svarre Kristensen (Oplægsholder)
18 aug. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
8th International Research Symposium on Problem-Based Learning, IRSPBL 2021 (Begivenhed)
Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
2021Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Journal of Problem Based Learning in Higher Education (Tidsskrift)
Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
2021 → …Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
IRSPBL 2020: Educate for the Future: PBL, Sustainability and Digitalisation (Begivenhed)
Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
18 aug. 2020Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Baseline surveys and Self-Directed Learning in PBL
Nicolaj Riise Clausen (Foredragsholder)
12 jul. 2019 → 13 jul. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg