20172020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 10 Lignende profiler
engineering Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
social responsibility Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
engineer Samfundsvidenskab
sustainability Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab

Projekter 2017 2020

Publikationer 2017 2019

  • 3 Konferenceartikel i proceeding
  • 2 Rapport
  • 1 Konferenceabstrakt i proceeding

Changed perspectives on engineering competence in the transition from engineering education to work

Kolmos, A., Holgaard, J. E. & Clausen, N. R., 2018, 7th International Research Symposium on PBL: Innovation, PBL and Competences in Engineering Education. Sunyu, W., Kolmos, A. & Guerra, A. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 1-10 10 s. (International Research Symposium on PBL).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Fil
engineering
education

Educating Engineers for Sustainability: understanding student differences

Smink, C. K., Holgaard, J. E., Clausen, N. R. & Kolmos, A., sep. 2018, Proceedings of the 46th SEFI Annual Conference 2018: Creativity, Innovation and Entrepreneurship for Engineering Education Excellence . Clark, R., Hussmann, P. M., Järvinen, H-M., Murphy, M. & Vigild, M. E. (red.). SEFI: European Association for Engineering Education, s. 437-445 9 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil
engineer
sustainability
engineering
student
science

Labour 4.0: Kompetencer til fremtidens industri

Wæhrens, B. V., Lassen, A. H., Nørgaard, B. & Clausen, N. R., mar. 2018, Aalborg Universitet. 49 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang

PBL AND LEARNING OF SOCIAL RESPONSIBILITY

Clausen, N. R., 2018, PBL 2018 INTERNATIONAL CONFERENCE: PBL for the Next Generation - Blending active learning, technology, and social justice . 3 s. (Pan-American Network for Problem-Based Learning).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
social responsibility
learning
engineering
student
curriculum

Aktiviteter 2018 2019

  • 3 Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter
  • 1 Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
  • 1 Konferenceoplæg

SEFI annual conference 2019 (Begivenhed)

Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
2019 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

PAN-PBL 2018 International Conference (Begivenhed)

Nicolaj Riise Clausen (Medlem)
16 feb. 2018 → …

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

PBL AND LEARNING OF SOCIAL RESPONSIBILITY

Nicolaj Riise Clausen (Foredragsholder)
16 feb. 201819 feb. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

46th SEFI Annual Conference (Begivenhed)

Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
2018 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

IRSPBL 2018 (Begivenhed)

Nicolaj Riise Clausen (Fagfællebedømmer)
2018 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning