Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

oral history Samfundsvidenskab
education Samfundsvidenskab
female student Samfundsvidenskab
Denmark Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
emotion Samfundsvidenskab
migrant Samfundsvidenskab
gender Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2016 2019

  • 3 Konferenceabstrakt til konference
  • 2 Bidrag til bog/antologi
  • 2 Tidsskriftartikel
  • 1 Ph.d.-afhandling

Beyond Comparative Methods in Research on Transnational Education Cooperation: A Proposed Theoretical Model for Examining Contextual Complexities

Li, J. H., 2019, Nordic-Chinese Intersections within Education. Liu, H., Dervin, F. & Du, X. (red.). 1 udg. Palgrave Macmillan, s. 107-125 18 s. (Palgrave Studies on Chinese Education in a Global Perspective).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

education
China
intersectionality
gender studies
cosmopolitanism

De andre tegn på kroppen

Li, J. H., Nielse, L. Y., Spanger, M. & Myong, L., 1 okt. 2019, I : Kvinder, Køn & Forskning. 28, 1-2, s. 99-108 7.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Åben adgang

Emotions, race and gender – female students’ emotional reasoning about academic becoming in transnational higher education

Li, J. H., 2019, s. 29. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
female student
emotion
gender
education
student

Oral histories of newly arrived migrant children’s experiences of schooling in Denmark from the 1970s to the 1990s

Li, J. H., 2019, s. 514-515.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil
oral history
Denmark
migrant
experience
student

Education Abroad as science-based nation-state building in late 19th and early 20th century Denmark and China

Li, J. H., 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Priser

Fulbright grant

Jin Hui Li (Modtager), 2017

Pris: Stipendier

Aktiviteter 2017 2019

  • 2 Konferenceoplæg
  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 1 Gæsteophold ved andre institutioner

ISCHE 41SPACES AND PLACES OF EDUCATION

Jin Hui Li (Foredragsholder)
17 jul. 201920 jul. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Gender and Education

Jin Hui Li (Foredragsholder)
22 jun. 201924 jun. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

ISCHE 40 Education and Nature

Jin Hui Li (Deltager)
29 aug. 20181 sep. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

University of Wisconsin, Madison

Jin Hui Li (Gæsteforsker)
aug. 2017dec. 2017

Aktivitet: Gæsteophold ved andre institutioner