20162021

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

2021

Det pædagogisk-psykologiske kandidatspeciale. Hvordan skrives der om PPR i danske kandidatspecialer?

Szulevicz, T., Lund, P. C. & Lund, R. L., 2021, (Accepteret/In press) I : Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2019

Dissecting the local: Territorial Scale and the Social Mechanisms of Place

Bidragets oversatte titel: Dissekering af det lokale: Territorial skala og de sociale mekanismer af sted Lund, R. L., 2019, Aalborg Universitetsforlag. (Aalborg Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet. Ph.D.-Serien).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

Åben adgang
Fil
161 Downloads (Pure)

Moving to prosperity? The effect of prolonged exposure to neighborhood deprivation

Bidragets oversatte titel: At flytte til velstand?: Effekten af forlænget eksponering til områdedeprivationLund, R. L., 11 feb. 2019, I : Scandinavian Journal of Educational Research.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Social Geographical Patterns in Membership of the Established Church in Denmark

Lund, R. L., Jørgensen, A. & Riis, O., 21 maj 2019, I : Nordic Journal of Religion and Society. 32, 1, s. 55-70 16 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Do crowding out effects explain low effect of a health promotion intervention among young people at vocational school?

Romani, A. Q., Mikkelsen, B. E. & Lund, R. L., 2018, (Afsendt) I : Health Policy.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
164 Downloads (Pure)

Introduktion til kvantitativ metode

Romani, A. Q. & Lund, R. L., 2018, (Afsendt)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningpeer review

Saving the school from deficit disorder- bringing the nature back into the school

Romani, A. Q. & Lund, R. L., 2018, (Afsendt) I : Scandinavian Journal of Educational Research.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2016

Lang vej at gå: social baggrund og studerendes alder på danske universiteter

Lund, R. L. & Klausen, T. B., okt. 2016, I : Dansk Sociologi. 27, 2, s. 9-34

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review