20132019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 46 Lignende profiler
electronic learning Samfundsvidenskab
curriculum Samfundsvidenskab
technology studies Samfundsvidenskab
Directed graphs Teknik og materialevidenskab
science studies Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
infrastructure Samfundsvidenskab
programming Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2015 2017

Playful programming

Ejsing-Duun, S. & Brink Allsopp, B.

01/11/2015 → …

Projekter: ProjektForskning

Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler

Svensson, L. S. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.

01/10/201630/04/2017

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2013 2019

Ability Maps in the Context of Curriculum Research

Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M., Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Brink Allsopp, B., 2019, Congress of European Mathemematics Education.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker

Tamborg, A. L. & Allsopp, B. B., 2019, I : LearningTech.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Modes of Teacher Participation in the Digitalization of School

Dirckinck-Holmfeld, L., Ipsen, B. J., Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Brink Allsopp, B. & Misfeldt, M., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 64-71 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Åben adgang
electronic learning
mathematics
curriculum
Teaching
teacher

Aktiviteter 2015 2015

  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference

ECEL 2015

Benjamin Brink Allsopp (Deltager)
29 okt. 201530 okt. 2015

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference