20132019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

electronic learning Samfundsvidenskab
curriculum Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
programming Samfundsvidenskab
digitalization Samfundsvidenskab
technology studies Samfundsvidenskab
science studies Samfundsvidenskab
educational institution Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2015 2017

Playful programming

Ejsing-Duun, S. & Brink Allsopp, B.

01/11/2015 → …

Projekter: ProjektForskning

Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler

Hvillum, L. S. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.

01/10/201630/04/2017

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2013 2019

Ability Maps in the Context of Curriculum Research

Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M., Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Brink Allsopp, B., 2019, Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education : (CERME11, February 6 – 10, 2019). Jankvist, U. T., Van den Heuvel-Panhuizen, M. & Veldhuis, M. (red.). Utrecht: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University and ERME

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

40 Downloads (Pure)

Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker

Tamborg, A. L. & Allsopp, B. B., 19 aug. 2019, I : Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi. 2019, 6, s. 82-105 24 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
9 Downloads (Pure)

Modes of Teacher Participation in the Digitalization of School

Dirckinck-Holmfeld, L., Ipsen, B. J., Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Brink Allsopp, B. & Misfeldt, M., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 63-71 9 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
digitalization
participation
teacher
school
large-scale research

Structures for Mapping Learning Content

Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M. & Brink Allsopp, B., 2019, Proceedings of the 18th European Conference on e-Learning: ECEL 2019 Copenhagen. Ørngreen, R., Buhl, M. & Meyer, B. (red.). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International, s. 559-566 ( Proceedings of the European Conference on e-Learning ).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Aktiviteter 2015 2015

  • 1 Organisering af eller deltagelse i konference

ECEL 2015

Benjamin Brink Allsopp (Deltager)
29 okt. 201530 okt. 2015

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference