Foto af Imad Abou-Hayt

Imad Abou-Hayt

Civilingeniør

  • A.C. Meyers Vænge 15, A, Bæredygtigt Design

    2450 København SV

    Danmark

20122019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 9 Lignende profiler
Engineering education Teknik og materialevidenskab
Product design Teknik og materialevidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
engineering Samfundsvidenskab
didactics Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
Students Teknik og materialevidenskab
student Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2012 2019

  • 3 Konferenceartikel i proceeding

Integrating the methods of mathematical modelling and engineering design in projects

Abou-Hayt, I., Dahl, B. & Rump, C. Ø., 2019, Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education . Jankvist, U. T., Heuvel-Panhuizen, M. V. D. & M. V. (red.). European Society for Research in Mathematics Education , s. 4729-4736 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Students
Mechanics
Engineers
Ecodesign

Teaching the limits of functions using The Theory of Didactical Situations and Problem-Based Learning

Abou-Hayt, I., Dahl, B. & Rump, C. Ø., 2019, Proceedings of the 47th SEFI Annual Conference 2019. Nagy, B. V., Murphy, M., Järvinen, H-M. & Kálmán, A. (red.). SEFI: European Association for Engineering Education, s. 58-69 12 s. 2

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Teaching
engineering
didactics
learning
student

Industrial design as an innovative element in engineering education

Abou-Hayt, I. & Schjær-Jacobsen, H., 30 jul. 2012, Industrial design as an innovative element in engineering education. International Conference on Engineering Education 2012 — Proceedings, s. 281-288 8 s. 79

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Engineering education
Product design
Innovation
Mechanical engineering
Students