Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 63 Lignende profiler
Video recording Teknik og materialevidenskab
provocation Samfundsvidenskab
intercultural communication Samfundsvidenskab
mother tongue Samfundsvidenskab
Technical presentations Teknik og materialevidenskab
learning Samfundsvidenskab
Communication Teknik og materialevidenskab
Students Teknik og materialevidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2013 2017

Designtænkning og universitetspædagogik

Ejsing-Duun, S., Hautopp, H. & Skovbjerg, H. M.

03/10/201601/06/2017

Projekter: ProjektForskning

BAW Edu: Build a World - Edu

Ejsing-Duun, S., Hanghøj, T. & Hautopp, H.

01/04/201501/04/2016

Projekter: ProjektForskning

Eksperimenterende fællesskaber: Minecraft i dansk (0.-2. klasse)

Hanghøj, T., Hautopp, H., Jessen, C. & Christoffersen Denning, R.

01/09/201301/03/2015

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2014 2019

Didaktisk gåderum: - som læringsredskab på videregående uddannelser

Hautopp, H., Ejsing-Duun, S. & Vigild, T., 31 mar. 2019, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 12, 20, 27 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Evalueringsrapport af NERA konferencen 2017

Hautopp, H., 2019, 40 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Åben adgang
Fil

A collaborative video sketching model in the making

Gundersen, P., Ørngreen, R., Henningsen, B. & Hautopp, H., 2018, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 6th International Conference, ArtsIT 2017, and Second International Conference, DLI 2017, Heraklion, Crete, Greece, October 30–31, 2017, Proceedings. Brooks, A., Brooks, E. & Vidakis, N. (red.). Springer, s. 520-529 10 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering, Bind 229).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Communication
69 Downloads (Pure)

A Review of Graphic Facilitation in Organizational and Educational Contexts

Hautopp, H. & Ørngreen, R., 2018, I : Designs for Learning. 10, 1, s. 53-62 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
social learning
learning theory
shortage
learning

Grafisk facilitering - et læringsredskab i folkeskolen

Hautopp, H., Nørgaard, M., Jordan Weibull, C. & Hejbroch Johansen, J., 28 dec. 2018, s. 1-27, 27 s.

Publikation: Working paperForskning

Fil

Aktiviteter 2017 2019

  • 2 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Spil uden strøm II

Stine Ejsing-Duun (Arrangør), Thorkild Hanghøj (Arrangør), Heidi Hautopp (Arrangør), Thomas Vigild (Arrangør)
10 jan. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Forskingsseminar om design sketching - ViLD

Mie Buhl (Deltager), Heidi Hautopp (Deltager), Peter Bukovica Gundersen (Deltager)
5 apr. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Presse/medie

STUDERENDE INSPIRERER TIL KUNSTFORMIDLING I BØRNEHØJDE

Stine Ejsing-Duun, Helle Marie Skovbjerg & Heidi Hautopp

20/01/2017

1 mediebidrag

Presse/medie