• Kroghstræde 3, 4237

    9220 Aalborg Ø

    Danmark

20142019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2014 2019

Filter
Bidrag til bog/antologi
2019

Læring

Tanggaard, L., Matthiesen, N. C. L. & Hrepich, P. A. C., 2019, ’Bevægelse i pædagogikken: Fra et fænomenologisk og eksistentielt perspektiv’. Jensen, J-O. & Lund, O. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, Bind 1.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

The discomfort of writing in academia

Matthiesen, N. & Wegener, C., 7 feb. 2019, Educational Dilemmas: A Cultural Psychological Perspective. CRC Press/Balkema, s. 112-125 14 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2018

Confessions of a procrastinator

Matthiesen, N. C. L., 2018, Cultivating creativity in methodology and research: In Praise of Detours. Wegener, C., Meier, N. & Maslo, E. (red.). Palgrave Macmillan, s. 219-229

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2017

Hvad er børns oplevelse af skolegang?

Klitmøller, J. & Matthiesen, N. C. L., 2017, Didaktikhåndbogen. Teorier og temaer.. Hans Reitzels Forlag, s. 263-282

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2016

Når man lærer at være relationskompetent: fra kursus til skolepraksis

Matthiesen, N. C. L. & Gottlieb, L., 2016, Relationskompetencer i læreruddanelse og skole. Dafolo Forlag A/S, s. 89-105

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Relationskompetencebegrebet under lup: Ansvar i uforudsigeligheden

Matthiesen, N. C. L., 2016, Relationskompetencer i læreruddannelse og skole. Skibsted, E. & Matthiesen, N. (red.). 1 udg. Dafolo Forlag A/S, s. 139-156 18 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2015

Skole og hjem: Når voksne arbejder sammen om børns læring

Matthiesen, N. C. L., 2015, Læring, dannelse og udvikling: Kvalificering til fremtiden i daginstitutioner og skole. Klitmøller, J. & Sommer, D. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 229-250 21 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review