Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
Projekter
- 2 Afsluttet
-
GBL21: Game-Based Learning in the 21st Century
Hanghøj, T., Ejsing-Duun, S., Kure Kattenhøj, M. & Jensen, E. O.
01/12/2017 → 30/04/2023
Projekter: Projekt › Forskning
-
Sæt skolen i spil
Hanghøj, T., Henningsen, B. S., Misfeldt, M., Lieberoth, A. & Jensen, E. O.
01/03/2015 → 01/07/2017
Projekter: Projekt › Forskning
Publikationer
-
Brætspil i matematikundervisningen
Jensen, E. O., 2022, Håndbog i Scenariedidaktik. Skov Fougt, S., Bundsgaard, J., Hanghøj, T. & Misfeldt, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 190-202 13 s. (Didaktiske studier).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Digital game-based learning in K-12 mathematics education: a systematic literature review
Hussein, M. H., Ow, S. H., Elaish, M. M. & Jensen, E. O., mar. 2022, I: Education and Information Technologies. 27, 2, s. 2859-2891 33 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
15 Citationer (Scopus) -
Expanding and orchestrating the problem identification phase of design-based research
Buhl, M., Dirckinck-Holmfeld, L. & Jensen, E. O., 2 dec. 2022, I: Nordic Journal of Digital Literacy. 17, 4, s. 211-221 11 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil1 Citationer (Scopus)44 Downloads (Pure) -
How Can the Use of Digital Games in Mathematics Education Promote Students’ Mathematical Reasoning? A Qualitative Systematic Review
Jensen, E. O. & Skott, C. K., 22 feb. 2022, I: Digital Experiences in Mathematics Education. 8, 2, s. 183-212 30 s.Bidragets oversatte titel :Hvordan kan bruges af digitale spil i matematikundervisningen fremme elevers udvikling af matematisk ræsonnement? Et kvalitativt systematisk review Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Scenariedidaktik i matematik - et overblik
Misfeldt, M., Blomhøj, M., Lindhart, B. K., Larsen, D. M., Skånstrøm, M. & Jensen, E. O., 2022, Håndbog i scenariedidaktik. Skov Fougt, S., Bundsgaard, J., Hanghøj, T. & Misfeldt, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 172-189 18 s. (Didaktiske studier).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review