20152019

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 12 Lignende profiler

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter

Sæt skolen i spil

Hanghøj, T., Henningsen, B. S., Misfeldt, M., Lieberoth, A. & Jensen, E. O.

01/03/201501/07/2017

Projekter: ProjektForskning

Publikationer

  • 2 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Bog
  • 1 Rapport
  • 1 Paper uden forlag/tidsskrift

Math in Minecraft: Changes in Students’ Mathematical Identities When Overcoming In-Game Challenges

Jensen, E. O. & Hanghøj, T., 2019, Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning, ECGBL 2019. Elbaek, L., Majgaard, G., Valente, A. & Khalid, S. (red.). Academic Conferences and Publishing International, s. 355-362 8 s. (Proceedings of the European Conference on Games-based Learning).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Fil
  • 33 Downloads (Pure)

    Motivation og brætspil i Matematikundervisningen: Baggrundsrapport 2018

    Misfeldt, M., Christensen, P. T., Bjerre, A. R., Jensen, E. O. & Puck, M. R., 2018, 37 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

    Åben adgang
    Fil
    160 Downloads (Pure)

    Sæt skolen i spil

    Hanghøj, T., Kjellow, T. N., Lassen, S. M., Møller, L. D., Henningsen, B. & Jensen, E. O., 1 jan. 2018, (Under udarbejdelse) Dafolo Forlag A/S.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

    Game Design and Development as Mathematical Activities: Proposing a Framework

    Jensen, E. O., Hanghøj, T. & Misfeldt, M., 6 okt. 2016, 10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016. Academic Conferences and Publishing International, s. 296-303 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    1 Citationer (Scopus)
    51 Downloads (Pure)

    Students as Math Level Designers: Exploring how students become motivated through design of a math learning game

    Jensen, E. O., Hanghøj, T., Schoenau-Fog, H. & Reng, L., 1 apr. 2016.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

    Åben adgang