Foto af Erik Ottar Jensen
  • A.C. Meyers Vænge 15, A

    2450 København SV

    Danmark

20152022
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
school Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Projekter 2015 2022

Sæt skolen i spil

Hanghøj, T., Henningsen, B. S., Misfeldt, M., Lieberoth, A. & Jensen, E. O.

01/03/201501/07/2017

Projekter: ProjektForskning

Publikationer 2016 2019

  • 2 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Bog
  • 1 Rapport
  • 1 Paper uden forlag/tidsskrift
9 Downloads (Pure)

Math in Minecraft: Changes in Students’ Mathematical Identities When Overcoming In-Game Challenges

Jensen, E. O. & Hanghøj, T., 2019, Proceedings of the 13th European Conference on Game-Based Learning. Academic Conferences and Publishing International, s. 355-362

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Motivation og brætspil i Matematikundervisningen: Baggrundsrapport 2018

Misfeldt, M., Christensen, P. T., Bjerre, A. R., Jensen, E. O. & Puck, M. R., 2018, 37 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil

Sæt skolen i spil

Hanghøj, T., Kjellow, T. N., Lassen, S. M., Møller, L. D., Henningsen, B. & Jensen, E. O., 1 jan. 2018, (Under udarbejdelse) Dafolo Forlag A/S.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Game Design and Development as Mathematical Activities: Proposing a Framework

Jensen, E. O., Hanghøj, T. & Misfeldt, M., 6 okt. 2016, 10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016. Academic Conferences and Publishing International, s. 296-303 7 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Students as Math Level Designers: Exploring how students become motivated through design of a math learning game

Jensen, E. O., Hanghøj, T., Schoenau-Fog, H. & Reng, L., 1 apr. 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

Åben adgang
learning
student
school