20172020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

Projekter

  • 1 Igangværende

Publikationer

  • 2 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Bidrag til bog/antologi

Classification and framing in PBL: A Case Study

Boelt, A. M., Kristensen, N. S. & Clausen, N. R., 2020, Educate for the future: PBL, Sustainability and Digitalisation 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Winther, M. & Chen, J. (red.). 1 udg. Aalborg Universitetsforlag, s. 343-353 11 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2 Downloads (Pure)

A comparative curriculum analysis of two PBL engineering programs

Boelt, A. M., Clausen, N. R. & Bertel, L. B., 2019, SEFI 47th Annual Conference Proceedings. Nagy, B. V., Murphy, M., Järvinen, H-M. & Kálmán, A. (red.). SEFI: European Association for Engineering Education, s. 1415-1423 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Åben adgang

Digital Bildung in the Danish Higher Technical Examination Programme

Boelt, A. & Sorensen, E. K., 2017, Proceedings of the 16th European Conference on e-Learning . Mesquita, A. & Peres, P. (red.). UK: Academic Conferences and Publishing International, s. 65-69 5 s. (Academic Bookshop Proceedings Series).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  • Aktiviteter

    • 1 Konferenceoplæg

    Researching formal curricula Preliminary findings and reflections

    Anders Boelt (Foredragsholder)

    12 jul. 201913 jul. 2019

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg