Jonas Dreyøe

Kandidat i didaktik (matemtaik)

  • A.C. Meyers Vænge 15, A, 3103

    2450 København SV

    Danmark

20172019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Didaktik (Matematik), Cand. pæd., DPU, Århus Universitet

1 sep. 201519 jun. 2017

Læreruddannelse, Professionsbachelor, UCC

1 sep. 201119 jun. 2015

Fingerprint Fingerprint er automatisk genererede koncepter, som stammer fra personprofilernes indhold. Det opdateres løbende med nye registreringer.

  • 33 Lignende profiler
curriculum Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
mathematics Samfundsvidenskab
electronic learning Samfundsvidenskab
infrastructure Samfundsvidenskab
literacy Samfundsvidenskab
learning objective Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab

Netværk Klik på punkterne for at se detaljerne.

Publikationer 2017 2019

Ability Maps in the Context of Curriculum Research

Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M., Tamborg, A. L., Dreyøe, J. & Brink Allsopp, B., 2019, Congress of European Mathemematics Education.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

Adapting implementation research frameworks for mathematics education

Thomas Jankvist, U., Sánchez Arguilar, M., Dreyøe, J. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceedings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Designing inquiry-based teaching at scale: Central factors for implementation

Larsen, D. M., Lindhart, B. K., Hjelmborg, M. D., Dreyøe, J., Michelsen, C. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceedings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis

Allsopp, B. B., Dreyøe, J., Tamborg, A. L., Eagan, B., Tabatabi, S., Shaffer, D. W. & Misfeldt, M., 2019, (Ikke-udgivet) CERME 11 proceesdings .

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Modes of Teacher Participation in the Digitalization of School

Dirckinck-Holmfeld, L., Ipsen, B. J., Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Brink Allsopp, B. & Misfeldt, M., 2019, I : Designs for Learning. 11, 1, s. 64-71 8 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Aktiviteter 2018 2018

  • 1 Konferenceoplæg

Udformningen af skriftlige eksamensopgaver i matematik med inddragelse af digitale teknologier

Jonas Dreyøe (Foredragsholder), Peter Sars Schewitsch (Foredragsholder), Peter Stege Hansen (Foredragsholder)
2 mar. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil